کد خبر : 1322421 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 14:31 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر بنیاد شهید از تاج و مسوولان سازمان لیگ

بنیاد شهید وامور ایثارگران از زحمات مسئولان سازمان لیگ برای برگزار ی جام شهدا و نام گذاری هفته هایی از مسابقات با نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

تقدیر بنیاد شهید از تاج و مسوولان سازمان لیگ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، این مراسم با حضور مهدی تاج نایب و رئیس سازمان لیگ، علی کاظمی دبیرکل سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، دکتر حمید صمیمی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و دکتر اسلام کریمی مدیرکل ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر رئیس سازمان لیگ برگزار شد.


در این مراسم دکتر حمید سمیمی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اظهار داشت: بنده به نمایندگی از سوی بنیاد شهید از شما عزیزان و مسئولان سازمان لیگ برای این کار بزرگ فرهنگی که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده است تشکر و قدردانی میکنم  و ما همگی باید تلاش کنیم که این رفتار فرهنگی در بین جوانان ترویج پیدا کند و آن موقع است که باید به کارهای خود افتخار کنیم.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: یکی از بستر ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ورزش فوتبال است که در رده های مختلف حضور فیزیکی دارد و فوتبالیست ها با تاثیر از فرهنگ شهادت باید الگویی خوب برای جوانان کشور باشند.


دکتر حمید صمیمی در پایان بیان کرد: از روزی که آقای تاج این مسئولیت را پذیرفته اند فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی در زمینه فوتبال رشد بسیار خوبی داشته است مثلا در بازی های مهم از 29 جانباز سرافراز ارتش جمهوری اسلامی، شهدای حرم و شهدای منا قدردانی می شود این کار خیلی بزرگ و مهمی است که نه تنها در کشور عزیزمان ایران بلکه در خارج از کشور هم تأثیر زیادی دارد و بنده به نوبه خود و از طرف ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران از آقای تاج رئیس و مسئولان سازمان لیگ فوتبال قدردانی می کنم و امیدواریم همیشه سلامت و در راه ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری پیش قدم و بانی باشند.


دکتر اسلام کریمی مدیر کل ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این دیدار افزود: در ابتدا باید از آقای تاج و مسئولان سازمان لیگ تشکر کنم که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همیشه پیش قدم بوده اند. متأسفانه مسائل فرهنگی در پشت مسائل اقتصادی و اجتماعی کمرنگ شده ولی سازمان لیگ در ترویج این فرهنگ همیشه پیش قدم بوده و به صورت کشوری و سراسری این مراسم ها برگزار و اجرا می شود این کار ارزشمند به گونه ای رشد کرده است که در مسابقات مختلف مراسم گرامیداشت شهدا برگزار می شود و بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه ها به دیدار خانواده شهدا می روند این کارها قبلا در این سطح و گستردگی در هیچ جایی نبوده و سازمان لیگ برای اولین بار این کار بزرگ و ارزشمند را در تمام کشور انجام می دهد.


دکتر کریمی در پایان افزود: خود به شخصه خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و عرض کردم که با  کمک سازمان لیگ جام شهدا را برگزار می کنیم که حضرت آقا فرمودند این بسیار کار بزرگ و ارزشمندی است و باید ادامه داشته باشد و این کارها هست که همیشه می ماند.


همچنین در پایان این دیدار از مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، علی کاظمی دبیرکل سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ به پاس زحماتی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته اند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

دیدگاه‌ها