کد خبر : 1322462 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 16:59 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

فغانی در المپیك قضاوت می كند

كمیته داوران فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری را در فهرست 88 داور، برای قضاوت در تورنمنت فوتبال بازیهای المپیك ریو 2016 معرفی كرد.

فغانی در المپیك قضاوت می كند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تارنمای رسمی فیفا، علیرضا فغانی به عنوان داور در این بازیها حضور می یابد. رضا سخندان و محمدرضا منصوری نیز كمك داوران او خواهند بود. علاوه برایران، دو تیم دیگر داوری از طرف كنفدراسیون فوتبال آسیا از كشورهای ژاپن و عربستان سعودی برای قضاوت در بازیهای المپیك معرفی شده اند.

 

كمیته داوران فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) انتصاب 88 داور را از 40 كشور برای قضاوت در تورنمنت فوتبال بازیهای ریو 2016 تایید كرد.در رقابتهای مردان، 18 داور و 32 كمك داور به قضاوت می پردازند. در بخش زنان نیز 14 داور و 24 كمك داور حضور دارند. در هر دو بخش مردان و زنان، نمایندگان داوری از شش كنفدراسیون قاره ای فیفا حضور دارند.

 

براساس این گزارش، تیمی از مدرسان فنی شامل داوران بین المللی سابق، مدرسان آمادگی جسمانی، متخصصان فیزیوتراپی و دانشمندان ورزشی به طور مرتب داوران انتخاب شده برای تورنمنت فوتبال المپیك را ارزیابی می كنند.تورنمنت فوتبال المپیك از13 تا 31 مرداد (3 تا 21 اوت) برگزار می شود. هفت ورزشگاه در برزیل میزبان مسابقات فوتبال است.

 

دیدگاه‌ها