کد خبر : 1322464 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 17:13 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مارکار به صحبت های دبیری

مارکار آقاجانیان 6 ماه از آخرین حقوقی که به اعضای کادر تیم ملی اعم از مربی، تدارکات و ماساژورهای زحمتکش پرداخت شده، گذشته است.

واکنش مارکار به صحبت های دبیری

به گزارش"ورزش سه"، شهرام دبیری پس از جلسه امروز هیات رئیسه در گفت و گو با رسانه ها گفته است که حقوق اعضای کادر فنی پرداخت شده است که این صحبت با واکنش مارکار آقاجانیان مواجه شده است. آقاجانیان در گفت و گو با فارس در باره صحبت های آقای دبیری اینگونه گفته است:


تردیدی در صحت صحبت های آقای دبیری نیست
واقعاً از صحبت‌های آقای دبیری بعد از جلسه امروز هیات رییسه تعجب کردم. بعد از این جلسه اظهارنظر مشابهی از سوی او در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد و با این شرایط نمی‌شود تردیدی در صحت صحبت‌های آقای دبیری کرد. من نمی‌دانم او بر چه اساسی این ادعا را مطرح کرده‌ است.


6 ماه از آخرین حقوق گذشته است
6 ماه از آخرین حقوقی که به اعضای کادر تیم ملی اعم از مربی، تدارکات و ماساژورهای زحمتکش پرداخت شده، می‌گذرد و این انتظار از عضو هیأت رئیسه فدراسیون می‌رود که با آگاهی کامل از مسائل اظهار نظر کند. اعضای کادر تیم ملی این همه مدت سکوت کرده‌اند و به احترام تیم ملی چیزی نگفته‌اند اما اینکه واقعیت بر عکس مطرح شود، اخلاقی نیست و تحمل این حرفها برای اعضای کادر سخت است.


احترام نخسین خواسته ماست
احترام، نخستین خواسته اعضای تیم ملی است اما متاسفانه با این نوع اظهارنظرها باید بی‌احترامی را هم تحمل کنیم. اگر فدراسیون پولی ندارد که به کادر بپردازد و بدهی‌هایش را پرداخت کند، دیگر نباید اجازه دهد که اعضای هیأت رئیسه فدراسیون چنین مصاحبه‌هایی را بر خلاف واقعیت موجود انجام دهند.


حال باید دید صحبت های مارکارآقاجانیان چه واکنشی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال خواهد داشت.

دیدگاه‌ها