کد خبر : 1322472 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 18:05 | 25.1K بازدید | 1 دیدگاه

بیشترین شانس قهرمانی برای خوزستانی هاست

افاضلی: پرسپولیسی ها استرس بالایی داشتند

کارشناس فوتبال ایران می گوید استرس و فشار زیادی که روی پرسپولیسی ها وجود داشت باعث شد تا این تیم نتواند از پس نفتی ها برآید و صدرنشینی اش را حفظ کند.

افاضلی: پرسپولیسی ها استرس بالایی داشتند

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی در رابطه با کورس قهرمانی تیم های حاضر در صدر جدول رده بندی لیگ برتر تحلیل خود را این گونه بیان می کند:


بدترین زمان برای باختن بود
همانطور که خود پرسپولیسی ها معتقدند در بدترین زمان ممکن این باخت را به دست آوردند، در حقیقت وقتی تنها 3 بازی را پیش رو داشته باشید و یکی از آنها را شکست می خورید طبیعی است که این باخت را در بدترین زمان ممکن به دست آوردید و من فکر می کنم استرس بالای پرسپولیسی ها در این بازی باعث به وجود آمدن این شکست شده باشد.


پرسپولیسی ها ذهنیت شکار بودن ندارند
پرسپولیسی  ها در سابقه خود بارها و بارها در صدر جدول حضور داشتند و تجربه این اتفاق را داشته اند اما این تیم با این بازیکنان تجربه حضور در بالای جدول را نداشت و این بازیکنان به همین دلیل فشار زیادی را در بهبوهه حضور در صدر جدول تحمل کردند، شاید یکی دیگر از مهمترین دلایلی که باعث شکست پرسپولیسی ها شد همین بی تجربگی آنها در حفظ صدر جدول بود، بهرحال تیمی که در صدر قرار دارد شکار است و تیم های دنبال کننده، شکارچی، پرسپولیسی ها ذهنیت شکار بودن را نداشتند.


بیشترین شانس برای خوزستانی هاست
به نظر من در حال حاضر استقلال خوزستان بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد، البته ما که از تیم ها دور هستیم فقط می توانیم با توجه به بازی های آینده این تیم ها نظر بدهیم و از این نظر هم فکر می کنم اول استقلال خوزستان، بعد از آنها هم به ترتیب پرسپولیس و استقلال تهران شانس های بعدی قهرمانی هستند.


استقلالی ها به خوبی شرایط را به سود کردند
استقلالی ها تجربه بیشتری نسبت به پرسپولیسی ها داشتند که توانستند به خوبی خود را جمع و جور کنند و شرایط را به سود خود کردند، البته باید ببینیم که بعد از شکست در برابر نفت، سرخ پوشان چه واکنشی نشان می دهند آنها هم بازیکنان خوبی دارند و هم کادرفنی باتجربه و این می تواند به جمع جور شدن این تیم کمک زیادی کند. اما آبی پوشان بعد از شکست سنگین در دربی تنها از تجربه خود استفاده کردند و موفق به کسب دو پیروزی مهم و به موقع شدند.


قلعه نویی یکی از بهترین هاست و دایی هم می خواهد ببرد
در بین سه تیم حاضر در کورس قهرمانی استقلالی ها از سخت ترین قرعه برخوردارند، آنها در بازی اول باید به سراغ تراکتورسازی بروند که هم مجموعه ای از بهترین بازیکنان حاضر در لیگ را دارد و هم یکی از بهترین مربیان لیگ برتر را، از طرفی صبا هم تیم بسیار خوبی است، از طرفی این تیم یک مربی به نام علی دایی دارد که همیشه می خواهد برنده باشد و تمام تلاش خود را برای این کار می کند. بنابراین بازی این دو تیم شرایط سختی را برای استقلالی ها به وجود می آورد.


اختیار تیم ها دست خودشان است
نکته جالب در کورس قهرمانی امسال این است که هر سه تیم اختیارشان دست خودشان است، بهرحال واضح است هر تیمی دو بازی پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد می تواند به قهرمانی برسد و مساوی بودن امتیازات این انگیزه را برای هر سه تیم به وجود می آورد که با امید قهرمانی به بازی ها قدم بگذارند.

دیدگاه‌ها