کد خبر : 1322476 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 18:18 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت قلعه‌نویی از سوریان

سرمربی تراکتورسازی به حمایت از پر افتخارترین ورزشکار ایران پرداخت و برای او در راه رسیدن به المپیک برزیل آرزوی موفقیت کرد.

حمایت قلعه‌نویی از سوریان

به گزارش "ورزش سه"، حمید سوریان که 10 روز قبل در مسابقات جهانی گزینشی کشتی المپیک 2016 مجددا از راهیبانی به این رقابت‌ها باز ماند در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشتی ایران می‌تواند 10 روز دیگر در آخرین گزینشی المپیک که در استانبول ترکیه برگزار می‌شود شانس حضور خود در برزیل را دوباره امتحان کند.

سوریان مدال طلای 2012 المپیک لندن را در کارنامه دارد اما هنوز نتوانست جواز حضور در المپیک 2016 را کسب کند.

این کشتی‌گیر در روزهای اخیر با حمایت جمعی از ورزشکاران و حتی بازیگران برای حضور پر قدرت‌تر در بازی‌های استانبول ترکیه و المپیکی شدن مواجه شده و حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی نیز به حمایت از سوریان پرداخته و در اینستاگرامش نوشته است:

«بجنگ و پهلوان بمان قهرمان

مسئوليت در قامت يك ملي پوش ، ثقيل و طاقت فرساست. وقتي بهترينِ تاريخ كشورت از لحاظ كسب عنوان و افتخار نيز باشي ، سخت تر. وقتي به درجه و درجاتي ميرسي آنهم از نوع قهرماني جهان و المپيك بارِ انتظارات افزون تر ...
شانه هايت را بالا بگير فرزند ايران زمين؛ قهرماني مادام العمر نيست اما مي تواني مثل امروز پهلوان بماني. بجنگ تا سرحد توان؛ از زخم زبان ها، از حسادت ها، از بي اخلاقي هاي گهگاهي خم به ابرو نياور كه بايد برايت عادي باشد چونكه قهرمان بلامنازع بودن در روزگارِ بي معرفت ما هزينه هايي دارد كه هرقدر بيشتر پيش بروي آنرا با تار و پودت احساس خواهي كرد. بجنگ براي ايران، مثل هميشه قهرمان باش اول در اخلاق و انشالله در گود.

برادرت اميرقلعه نويي»

 

 

 

دیدگاه‌ها