کد خبر : 1322488 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 18:00 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

حکم برائت موندودپورتیوو برای بارسا

گزارش: همه کارت‌قرمزهای صادرشده به‌‎سود بارسا

بارسلونا را به سود بردن از داوری در فصل جاری متهم می کنند چراکه نگاهی به آمار بازی های این تیم نشان می دهد که آبی اناری ها، 257 دقیقه با یک یار بیشتر از حریف خود در این فصل بازی کرده اند.

گزارش: همه کارت‌قرمزهای صادرشده به‌‎سود بارسا

به گزارش "ورزش سه"، در 7 دیدار از 36 دیداری که بارسا در این فصل انجام داده، شاهد اخراج بازیکن از تیم های مقابل بارسلونا بوده ایم. 9 بازیکن در مقابل آبی اناری ها با دریافت کارت قرمز مجبور به ترک زمین شده اند. آخرین نمونه دو روز پیش در بازی بتیس و بارسلونا رخ داد که وسترمن دقیقه 35 با دریافت دو کارت زرد مجبور به ترک زمین شد و بارسا موفق شد درنهایت 2-0 میزبان خود را شکست دهد.  موندو دپورتیوو به بررسی این مساله پرداخته و نتیجه گرفته است که تنها یک کارت قرمز ناعادلانه بوده و بازی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

اولین اخراج این فصل در دیدار برابر رئال مادرید رخ داد. در حالی که بازی در دقایق پایانی با برتری چهار بر صفر آبی اناری ها پیش می رفت، ایسکو کارت قرمز دریافت و زمین را ترک کرد.

 

اما اخراج بحث برانگیز در بازی مقابل بیلبائو که در نوکمپ برگزار می شد اتفاق افتاد. در این دیدار، ایرایسوس، سه دقیقه پس از شروع دیدار از زمین اخراج شد. دروازه بان اتلتیک بیلبائو در موقعیت تک به تک بازیکن بارسلونا را متوقف کرد و داور علاوه بر اخراج، پنالتی نیز گرفت. این تصمیم ماتیو لاهوز، مورد اعتراض افراد زیادی قرار گرفت چون آن را موقعیت گل 100 درصد نمی دانستند. اتلتیک در نهایت بازی را با نتیجه 6 بر صفر واگذار کرد.

 

پس از آن اخراج فلیپه لوییس و دیگو گودین، دو بازیکن اتلتیکو مادرید اتفاق افتاد. بازیکن برزیلی در دقیقه 44 و مدافع اروگوئه ای در دقیقه 64 کارت قرمز دریافت کردند. بارسلونا بازی را دو بر یک برد. لوئیس و گودین در شرایطی اخراج شدند که بارسا 2-1 از اتلتیکو پیش بود.

 
در وایکاس، رایووایکانو مقابل بارسلونا بار دیگر 9 نفره شد. ابتدا یورنته در دقیقه 41 کارت قرمز گرفت که کمیته داوران آن را بخشید و ایتورا در دقیقه 67 اخراج شد. بارسا پنج بر یک در این دیدار پیروز شد.
در ال کلاسیکوی برگشت نیز سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید در دقیقه 82 از بازی اخراج شد اما رئال توانست گل دوم را به ثمر برساند و با نتیجه دو بر یک پیروز این دیدار شد.
 
 
آخرین کارت قرمزی که به نفع بارسلونا گرفته شد، در دیدار برابر اسپورتینگ خیخون رخ داد و بارسلونا با 6 گل پیروز شد. سه اخراج از این 9 اخراج زمانی اتفاق افتاد که بازی با تساوی پیش می رفت. اخراج ایرایسوس راموس و وسترمن در این شرایط اتفاق افتاد ولی تنها اخراج ایرایسوس غیرمنصفانه بوده است.
 

دیدگاه‌ها