کد خبر : 1322559 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 00:22 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

مجید جلالی و شرط خداحافظی از سرمربیگری!

سرمربی سایپا که این روزها شرایط ویژه ای را تجربه می کند با حضور روی خط برنامه نود به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد و اعلام کرد در صورتی که نتواند روی رفتار خود کنترل داشته باشد سرمربیگری را کنار خواهد گذاشت.

مجید جلالی و شرط خداحافظی از سرمربیگری!

به گزارش "ورزش سه"، او در مورد شرایطش بعد از اتفاقات اخیر گفت: من قبل از هر چیزی باید بگویم که چیزی که دارد اتفاق می افتد، رفتارهایی که در حال انجام می شود. رنج هایی که در این مدت تحمل می کنم. مخصوصا در یک سال گذشته سختی های زیادی که کشیدم. می خواهم اینجا از تریبون شما از جامعه فوتبال، تماشاگران و جامعه داوران عذرخواهی کنم بابت رفتار بدی که داشتم. من اینطور نیستم.


وی ادامه داد: به طور کلی می گویم رفتار درستی نداشتم. عذرخواهی برای من کار راحتی نیست اما الان پذیرفتم که کار اشتباهی انجام دادم این کار را از جامعه داوری می کنم. از مسوولان رده بالای سایپا نیز عذرخواهی می کنم. آینده رفتار درستی داشته باشم و اگر نتوانم خودم را کنترل کنم این کار را کنار می گذارم.


جلالی در پایان گفت: هیات مدیره محترم سایپا که افراد بزرگی هستند در طول فصل مرا دلداری می دادند. هیات مدیره با کسی رودربایستی ندارد. در طول فصل کار را مدیریت کردند تا بازی با تراکتورسازی که بعد از باخت مسائلی به وجود امد که کارمان را نابود کرد. این مسائل حاشیه ای به ما لطمه زد. ذوب آهن فصل گذشته چه شرایطی داشت. فوتبال فضای تخصصی است و مدیران بالادستی باید چنین نگاهی به آن داشته باشند.

دیدگاه‌ها