کد خبر : 1322591 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 09:11 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

به قهرمانان 5 هزار دلار پاداش می‌دهیم

به طلای کامپوند در بازی‌های آسیایی نیاز داریم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: همه دنیا روی کامپوند سرمایه‌گذاری کرده‌اند و تفاوت ریکرو و کامپوند فقط در المپیکی بودن ریکرو است.

به طلای کامپوند در بازی‌های آسیایی نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدعلی شجاعی در حاشیه استقبال از کمانداران از کاپ جهانی گفت: کمانداران مسیر سختی را طی کردند. در ابتدا تیم هند را شکست داده و در ادامه با پیروزی مقابل هلند، فرانسه و آمریکا قهرمان جهان شدند. قهرمانی 2015 جهان هم در کارنامه کامپوند وجود دارد.

وی افزود: ریکرو هم با تیم کامل در مسابقات حضور داشت و همین موضوع باعث می‌شد تا کادر فنی بتواند ترکیب خود را برای مسابقات کسب سهمیه که خرداد در ترکیه برگزار می‌شود داشته باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درباره اینکه نماینده‌ای از وزارت ورزش در استقبال از ملی‌پوشان حضور ندارد، خاطرنشان کرد: من از رئیس‌جمهور تشکر می‌کنم که پیام تبریک را فرستاد. وزیر ورزش به سفر استانی رفته و هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک هم در کیش به سر می‌برد. با حمایت‌های کمیته و وزارت ورزشکاران ما چنین نتیجه‌ای گرفته‌اند.

شجاعی در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانان پاداش می‌دهید، اظهار داشت: ما طبق جدولی که داریم پاداش را پرداخت می‌کنیم. فکر می‌کنم برای قهرمانی جام جهانی 5 هزار دلار پاداش در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه این صحبت‌ها وجود دارد چون کامپوند المپیکی نیست، کار سختی در رقابت‌های جهانی نداشته است، گفت: کامپوند برای ما مهم است. به عنوان مثال در بازی‌های آسیایی ما به مدال طلای این رشته نیاز داریم. آمریکا و کشورهای اروپایی سرمایه‌گذاری عظیمی داشته‌اند و می‌توانیم بگوییم تفاوت ریکرو و کامپوند فقط در المپیکی بودن ریکرو است.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان همچنین درباره شکست ملی‌پوشان در بخش انفرادی، خاطرنشان کرد: آسیا در این رشته بسیار قوی است، اما با این شرایط ما در بخش انفرادی در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند فینال تمام ایرانی را داشتیم، بنابراین در بخش انفرادی ما ضعیف نیستیم.

دیدگاه‌ها