کد خبر : 1322592 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 09:12 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

یادداشت افشارزاده درباره آخرین وضعیت آبی‌پوشان

سرپرست باشگاه استقلال با انتشار یادداشت درباره آخرین وضعیت آبی پوشان با هواداران صحبت کرده است.

یادداشت افشارزاده درباره آخرین وضعیت آبی‌پوشان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده در این یادداشت آورده است: «پیش از هرچیز وظیفه دارم، پیروزی‌های ارزشمند دو هفته اخیر که باعث شد استقلال صدر جدول رده‌بندی لیگ را پس بگیرد، خدمت شما سروران عزیزم که صاحبان اصلی این تیم مردمی و ریشه‌دار قاره کهن به حساب می‌آیید، تبریک بگویم. بردهایی دلچسب که با زحمات بی‌دریغ بازیکنان، کادر فنی و دیگر اعضای مجموعه استقلال و صد البته با حمایت‌های بی‌بدیل شما گرامیان به بار نشست تا ابرهای تیره از آسمان آبی کنار بروند و استقلال پیشاهنگی دوباره خود را در لیگ جشن بگیرد و امید است این شادی مقدمه‌ای بر جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی باشد.

 

صدرنشینی دوباره استقلال، پاسخی بود که بازیکنان و کادر فنی تیم با اتکا به یار دوازدهم خود، شما یاران همیشه وفادار و عاشقان همیشگی آبی‌ترین تیم دنیا به کسانی دادند که جاده قهرمانی را برای استقلال تمام شده می‌دانستند.

 

کشتی استقلال پس از پشت‌سر گذاشتن طوفان‌های سهمگین حالا بیش از هر زمان دیگری خود را به ساحل قهرمانی نزدیک می‌بیند و سوار بر امواج خروشان هواداران خود، فاصله‌ای با کناره گرفتن در این ساحل ندارد. استقلال، این نام بزرگ و معتبر در فوتبال قاره کهن، حالا بیش از هر زمان دیگری به یاران و همراهان همیشگی‌اش نیاز دارد. یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 روزی است که هر هوادار استقلال در حکم یکی از بازیکنان این تیم است. به یقین نقش پررنگ هواداران پرشور استقلال در ورزشگاه آزادی، عرصه را بر هر حریفی تنگ خواهد کرد.

 

یکشنبه روزی است که هواداران فهیم و آگاه استقلال که به خوبی از شرایط و حال و روز فوتبال ایران خبر دارند، دست در دست یکدیگر بسان بازیکنان تیم محبوب خود وارد ورزشگاه آزادی می‌شوند. یکشنبه روزی است که هوادران استقلال برای موفقیت و برداشتن گامی بزرگ به سوی قهرمانی، با یکدیگر همدل و هم‌قسم می‌شوند تا نام بزرگ استقلال در ورزشگاه آزادی طنین‌انداز شود. غول خفته فوتبال آسیا، یکشنبه با غریو هواداران پرشمار و افتخارش دوباره بیدار می‌شود. یکشنبه روز فوتبال است. روز استقلال.»

دیدگاه‌ها