کد خبر : 1322599 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 09:45 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

الاتحاد بدون پنج بازیكن كلیدی مقابل سپاهان

ویكتور پیتوركا مربی رومانیایی تیم الاتحاد عربستان سعودی پنج بازیكن كلیدی را از فهرست این تیم برای دیدار مقابل سپاهان ایران حذف كرد.

الاتحاد بدون پنج بازیكن كلیدی مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تارنمای خبری کووره روز سه شنبه نوشت: دو تن از این بازیکنان به علت مسائل انضباطی و سه بازیکن دیگر به علت مصدومیت از فهرست این تیم کنار گذاشته شدند. این درحالی است که تیم الاتحاد برای آخرین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانی آسیا دوشنبه شب با 20 بازیکن وارد مسقط عمان محل برگزاری این دیدار شد.

مسابقه دو تیم روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه، در ساعت 18 و 39 دقیقه به وقت عمان در مجموعه ورزشی سلطان قابوس مسقط برگزار می‌شود. براساس این گزارش، فهد المولد، فیصل الخزاع به دلیل حضور نیافتن در تمرینات یکشنبه تیم و عبدالرحمن الغامدی، عبدالفتاح عسیری و یاسین حمزه به علت مصدومیت از فهرست تیم الاتحاد حذف شدند.

سپاهان با کسب سه امتیاز در قعر گروه ایستاده است و الاتحاد عربستان نیز با شش امتیاز در مکان سوم قرار دارد. به دنبال اقدام ریاض به قطع روابط دیپلماتیک خود با تهران، کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت فشار سعودی‌ها و چند کشور عربی تصمیم به برگزاری دیدار تیم‌های ایرانی مقابل سعودی در کشور ثالث گرفت.

دیدگاه‌ها