کد خبر : 1322604 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:13 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

روحانی مربی و حسینی بدنساز

مربیان تیم ملی کاراته معرفی شدند

با تصمیم مسئولان فدراسیون، حسین روحانی به پیشنهاد شهرام هروی به عنوان مربی تیم ملی کاراته منصوب شد.

مربیان تیم ملی کاراته معرفی شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته جهت انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان در حالی هفته گذشته در محل فدراسیون برگزار شد که در پایان این جلسه شهرام هروی به‌ عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد.

در پایان رأی‌ گیری صورت گرفته از سوی اعضای کمیته فنی شهرام هروی با کسب 8 رای به‌ عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان انتخاب شد.

دقایقی پیش شهرام هروی با حضور در فدراسیون کاراته پس از گفت‌وگو با سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون حسین روحانی را به عنوان مربی و سید محمد حسینی را نیز به عنوان مربی بدنساز به طباطبایی پیشنهاد داد که سرانجام وی نیز با هر دو پیشنهاد اعلام موافقت کرد.

مسابقات جهانی اتریش در حالی اواخر آبان‌ماه به میزبانی اتریش برگزار خواهد شد که انتخابی تیم ملی از 14 اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و سرانجام طبق گفته سرمربی تیم ملی از 27 اردیبهشت‌ماه  اردوی تیم ملی آغاز می‌شود.

روحانی قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی است که کارنامه بسیار درخشانی دارد و طی چند سال اخیر در عرصه مربیگری نیز رزومه خوبی از خود به جا گذاشته است و قطعا بهترین گزینه برای مربیگری در تیم ملی کاراته است.

البته هروی و روحانی در طول چند سال اخیر زوج خوبی در کادرفنی تیم ملی بودند که با مردان ملی پوش در مسابقات جهانی آلمان نتایج خوبی را پس از 50 سال کسب کردند.

دیدگاه‌ها