کد خبر : 1322606 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:15 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی ایران – الهلال عربستان

لشگر ژنرال در جنگ تشریفاتی با روسا

امشب در آخرین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شاگردان امیر قلعه نویی در جدالی تشریفاتی اما حیثیتی بار دیگر به مصاف الهلال خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دیداری تشریفاتی اما حیثیتی برای تراکتورسازی مقابل روسای ریاض (لقب الهلال) که نتیجه آن تنها از نظر کری های فوتبالی میان دو کشور برای فوتبالدوستان ایرانی و تبریزی اهمیت دارد ضمن این که برای دیگر مدعی صعود از گروه یعنی پاختاکور ازبکستان هم حائز اهمیت است.


 شاگردان امیر قلعه نویی در بازی رفت در دوحه قطر با برتری 2-0 مقابل الهلال نه تنها شکست تلخی را به حریف سعودی تحمیل کردند بلکه صدرنشینی و صعود خود به مرحله بعد را قطعی کردند تا با خیالی آسوده امشب با ترکیب دوم خود بازی برگشت را انجام دهند. تراکتورسازی که هفته آینده یک بازی مهم در لیگ برتر مقابل استقلال پیش رو دارد عصر امروز در حالی به میدان می رود که قطعا تعدادی از ستاره های کلیدی خود را روی نیمکت خواهد نشاند تا برای بازی بزرگ هفته آینده استراحت کنند به همین خاطر نیمکت نشینان تبریزی بهترین فرصت نصیب شان شده تا خودی نشان بدهند.

 


 برخلاف تراکتور این بازی برای الهلال حکم مرگ و زندگی را دارد چون در صورت ناکامی ممکن است جایگاه دوم جدول را به حریف ازبک واگذار کرده و خداحافظی تلخ و زودهنگامی از مهمترین تورنمنت فوتبالی قاره کهن داشته باشد . الهلال که به تازگی کادر فنی تیمش را دستخوش تغییراتی کرده امروز در غیاب مربی یونانی سال های گذشته با تفکری جدید گام به مصاف تکراری با حریف ایرانی اش می گذارد به این امید که شکست دور رفت را جبران کرده و به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شود.


 مسلما برتری در بازی امشب برابر الهلال کارنامه تراکتور امیر را در آسیا پربارتر خواهد کرد و صعود مقتدرانه این تیم به مرحله بعد می تواند زنگ خطر را برای باقی مدعیان غرب آسیا به صدا در بیاورد. جدالی که به احتمال فراوان تبریزی ها با حریفی از امارات خواهند داشت تا شانس شان برای رسیدن به هشت تیم برتر قاره بیشتر هم شود.


روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2016، سه شنبه 14 اردیبهشت 95، ساعت 19:00، ورزشگاه سلطان قابوس مسقط
داور: کیم جونگ هیوک (کره جنوبی) کمک ها: یون کوانگ یئول و کیم یونگ ها

دیدگاه‌ها