کد خبر : 1322642 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:25 | 48.9K بازدید | 1 دیدگاه

پیغام شرکت جیووا به فدراسیون فوتبال

پیراهنی به شما می‌دهیم با کیفیت آدیداس!

نگرانی هایی نسبت به اسپانسر جدید تیم ملی وجود دارد. اینکه کیفیت لباس هایی که در اختیار تیم ملی قرار می گیرد اصل نباشد و باز هم شاهد اعتراض کی روش و ملی پوشان باشیم.

پیراهنی به شما می‌دهیم با کیفیت آدیداس!

به گزارش "ورزش سه"، جیووا در حالی اسپانسر تیم ملی شد که فدراسیون فوتبال هیچ مشورتی با کی روش انجام نداده بود و سرمربی تیم ملی هم در واکنش به عدم دعوت از خود در این ماجرا اعلام کرده است هیچ دخالتی در انتخاب طرح روی پیراهن تیم ملی نخواهد داشت.


علی میر غفاری رابط بین فدراسیون فوتبال و شرکت جیووا در این باره می گوید: محموله شرکت جیووا که از شهر ناپل ایتالیا به ایران ارسال شده تا 10 تا 12 روز دیگر به بندر جلفا می رسد و در اختیار تیم ملی قرار می گیرد. این لباس هایی که ارسال شده موجودی فعلی از انبار شرکت جیووا بوده تا تیم ملی در اردوی پیش رو و هم چنین بازی های دوستانه خرداد ماه با پیراهن های جدید به میدان بیاید. شرکت جیووا خطاب به فدراسیون فوتبال اعلام کرده برای تولید لباس باب میل فدراسیون فوتبال 5 تا 6 ماه زمان می خواهد و به فدراسیون فوتبال اطمینان خاطر داده لباس هایی که در اختیار تیم ملی قرار می دهد با کیفیت خواهد بود و لباس های تولیدی این شرکت حتی قابل قیاس با شرکت آدیداس خواهد بود.


میر غفاری در پاسخ به این سوال که نگرانی هایی وجود دارد لباس هایی که در اختیار تیم ملی قرار می گیرد اصل نباشد، گفت: فدراسیون فوتبال همه نیازهایی خود را در قالب دو لیست a و b برای شرکت جیووا ارسال کرده که لیست ابتدایی به تیم ملی بزرگسالان اختصاص دارد و لیست دوم هم برای دیگر تیم های ملی است. شرکت جیووا قول تامین داده و قراردادی هم که در این زمینه امضاء شده 50 هزار دلار است. همه لباس های از ایتالیا ارسال و بندر جلفا می رسد و از آنجایی که جلفا بندر آزاد است مشکلی هم برای ترخیص وجود نخواهد داشت. نکته دیگر اینکه شرکت جیووا از اینکه بعد از مالت اسپانسر تیم ملی ایران شده خیلی خوشحال است و دنبال گسترش فعالیت هایش است و می خواهد لباس با کیفیتی در اختیار تیم ملی قرار دهد.


میر غفاری هم چنین در خصوص طرح های پیراهن تیم ملی که در فضای مجازی منتشر شده است گفت: هیچ یک از طرح ها واقعی نیست. طرح پیراهن تیم ملی روز چهارشنبه رو نمایی خواهد شد و اکنون به جزء افراد خاص هیچ کس به این طرح ها دسترسی ندارد.

دیدگاه‌ها