کد خبر : 1322656 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 12:08 | 74.3K بازدید | 2 دیدگاه

نه برای استقلال می جنگیم، نه پرسپولیس

کمالوند: شاید جلوی پرسپولیس، آبی بپوشم!

سرمربی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش بدون توجه به حواشی مقابل پرسپولیس برای بردن تلاش می کند.

کمالوند: شاید جلوی پرسپولیس، آبی بپوشم!

فراز کمالوند در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره برگزاری دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام(ره) می گوید: ما همه جوانب را بررسی کردیم و تلاش خود را برای انجام بازی در ورزشگاه بنیان دیزل انجام دادیم اما به هر حال با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه اهواز رخ داد، شورای امنیت کشور رای به برگزاری مسابقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) داد. شورای امنیت مصوبه داده که بازی های بزرگ در استادیوم های اصلی شهرها برگزار شد. من در جلسه با حسنی خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش هم شرکت کردم که او گفت مشکلی با میزبانی شما نداریم اما نمی توانیم بازی را در بنیان دیزل برگزار کنیم.


خوردبین عزیز است
او درباره اظهارنظر اخیر محمود خوردبین مبنی بر اینکه چمن ورزشگاه بنیان دیزل از ورزشگاه یادگار بهتر است، تاکید می کند: فقط می توانم بگویم جالب است! بگذریم، محمود خان عزیز ما است، بزرگ فوتبال است و برایش احترام قائل هستم. با این وجود باید بگویم چمن ورزشگاه بنیان دیزل حتی از ورزشگاه آزادی نیز بهتر است.


نمی توانستیم جلوی مصوبه شورای امنیت را بگیریم
سرمربی گسترش فولاد درباره ناراحتی مسئولان و هواداران استقلال بابت برگزاری بازی در یادگار امام(ره) بیان می کند: این موضوع به ما ارتباطی ندارد. ما که نمی توانستیم جلوی مصوبه شورای امنیت را بگیریم. ما از خدایمان بود در ورزشگاه بنیان دیزل بازی کنیم. شما به این مساله توجه کنید که گسترش فولاد در کسب امتیازات خانگی بهترین تیم لیگ برتر است و با این شرایط قطعا دوست داریم در زمین خودمان بازی کنیم. از سوی دیگر واقعا برای ما مهم نیست چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود. به ما چه ربطی دارد که استقلال جام می گیرد یا پرسپولیس؟ ما دلمان برای خودمان می سوزد.


به ما چه ربطی استقلال قهرمان می شود یا پرسپولیس
کمالوند صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: در تیم من شرف و آبروی خودمان از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد. به هر حال این روزها پرسپولیسی ها یک چیز می گویند و استقلالی ها یک چیز دیگر. قراردادهای بازیکنان و مربیان تیم گسترس فولاد امروز به صورت مشروط بسته شده است. ما اگر از رتبه هشتم پایین تر بیاییم، به ازای هر رده 7 درصد از قراردادمان کسر می شود و اگر بالاتر از هشتم قرار بگیریم به ازای هر رتبه 7 درصد به قراردادمان اضافه می شود. چه انگیزه ای بالاتر از این موضوع؟ هیچ آدم عاقلی در چنین شرایطی به قهرمانی استقلال یا پرسپولیس فکر نمی کند تا جیب خودش را رها کند!


من نمی گذرم، خدا هم نمی گذرد
کمالوند با اشاره به بحث داوری پیش آمده در برنامه نود خاطرنشان می کند: تیم من الان باید جزو 3 تیم برتر لیگ برتر قرار می گرفت. من از داوران نمی گذرم، خدا هم از آنها نگذرد. گسترش فولاد با هزینه شخصی اداره می شود و خدا خوشش نمی آید 14، 15 امتیاز از این تیم گرفته شود. در همین بازی با سپاهان مشخص شد پریرا باید از دقیقه 10 اخراج می شد و پنالتی ما را نیز نگرفتند. اشتباهات داوری ما را نابود کرد و کمر تیم مان را شکست. واقعا نمی دانم چه بگویم.


به هواداران نیاز داریم
وی درباره دیدار با پرسپولیس می گوید: پرسپولیس تیم قدرتمندی است. کادرفنی خوب و توانمندی دارد. ما سعی می کنیم از توانمان استفاده کنیم و برنده از زمین خارج شویم. از هواداران هم توقع داریم به ورزشگاه بیایند. با اینکه استقلال و تراکتورسازی هم همزمان برگزار می شود اما به واسطه کمک هایی که در طول فصل به فوتبال تبریزی کرده ایم، امیدوارم هواداران بیایند چون در چنین شرایطی خیلی به حضورشان نیاز داریم.


برانکو توان ما را می داند
کمالوند درباره اینکه برانکو قبل از بازی رفت گسترش فولاد و پرسپولیس اعلام کرد بازی با گسترش سخت ترین بازی است، تاکید می کند: برانکو می داند که گسترش فولاد روی زمین بازی می کند. تیم ما هدفمند است و با توجه به اینکه پرسپولیس هم زیبا بازی می کند، فکر می کنم بازی جذابی را شاهد باشیم.


شاید جلوی پرسپولیس آبی بپوشم!
سرمربی گسترش فولاد که در بازی رفت با پرسپولیس کاپشن زردرنگ برتن کرد و حاشیه های زیادی ایجاد شد، می گوید: دیگر رنگ زرد نمی پوشم اما شاید آبی بپوشم!


3 نماینده در لیگ برتر
کمالوند صحبت هایش را با اظهارنظر درباره شانس صعود ماشین سازی به لیگ برتر به پایان می برد: فوتبال تبریز این پتانسیل را دارد که در لیگ برتر 3 نماینده داشته باشد. من از این موضوع خوشحال می شوم. تیم هایی مثل صنعت نفت و ماشین سازی که هواداران زیادی دارند و ریشه دار هستند با حضورشان در لیگ برتر گرمای خاصی می بخشند. من از این اتفاق خوشحال هستم.

دیدگاه‌ها