کد خبر : 1322665 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 12:16 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی:تصمیم گواردیولا در مورد مولر درست بود

کارلو آنچلوتی، مربی فصل بعد بایرن مونیخ به حمایت از گواردیولا، مربی فعلی تیم و تصمیم او برای نیمکت نشین کردن مولر پرداخت.

آنچلوتی:تصمیم گواردیولا در مورد مولر درست بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت دو تیم در حالی در ویسنته کالدرون برگزار شد که اتلتیکو با تک گل سائول نیگز 1-0 پیروز شد و خط حمله بایرن در غیاب مولر کار خاصی نتوانست انجام دهد.پس از بازی انتقادات زیادی از گواردیولا به خاصر چنین تصمیمی عمل آمد ولی آنچلوتی به حمایت از او پرداخت.


او گفت:" برای هر مربی وقتی تصمیم گیری می‌کند این اتفاق می‌افتد. گواردیولا کسی است که این بازیکنان ار از همه بهتر می‌شناسد، شرایط بدنی و آمادگی آنها را. همه در این رابطه صحبت می‌کنند که گواردیولا علم بالایی دارد و به خاطر شناختش از بازیکنان این تصمیم را گرفته ات.او با ذهنش تصمیم می‌گیرد و شکی در این نیست."

 

 


آنچلوتی درباره اتلتیکو مادرید تحت هدایت سیمئونه گفت:" کلیدی به جز تلاش وجود ندارد. بازیکنان اتلتیکو دائما با هم تمرین می‌کنند. همیشه متمرکز هستند. وقتی ما از حمله صحبت می‌کنیم، معمولا به خلاقیت مهاجمین تکیه کرده ایم ولی آنها کار حمله را از دفاع شروع می‌کنند. همکاری آنها فوق‌العاده است. سازمان یافتگی خیلی خوبی هم در دفاع دارند. دلیل موفقیت اتلتی فقط دفاع خوبش نیست بلکه کل تیم است."

دیدگاه‌ها