کد خبر : 1322669 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 12:44 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای فصل آینده با باشگاه مذاکره می‌کنم

مرزبان: این صعود تقدیم به کارگران ایرانخودرو

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد راز موفقیتش حضور دستیاران خوب در کادرفنی تیمش است.

مرزبان: این صعود تقدیم به کارگران ایرانخودرو

علیرضا مرزبان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره صعود مقتدرانه تیمش به رقابت های لیگ برتر می گوید: واقعیت این است که ما توانستیم خیلی خوب بازی ها را سازماندهی کنیم و برای صعود به لیگ برتر به اوج آمادگی برسیم. با توجه به اینکه در ابتدای فصل شرایط طوری شد که در لیگ دسته اول به کارمان ادامه دهیم، از نظر روحی تیم در شرایط بدی قرار گرفت. خوشبختانه توانستیم در لیگ تیم را خوب هدایت کنیم و به لیگ برتر برگردانیم. ما بحران های خاصی را هم تجربه کردیم اما خوشحالم از روز اول مسابقات برای رسیدن به موفقیت همه کار کردیم.


تقدیم به کارگران ایرانخودرو
او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: در تمام مدتی که ما فوتبال بازی می کردیم، قلب کارگران زحمتکش کارخانه ایرانخودرو برای ما می تپید. آنها در بخش تولید بسیار زحمت می کشند و از خوشحالی شان خوشحال هستم. دوست دارم این قهرمانی و صعود مقتدرانه را به کارگران زحمتکش کارخانه ایرانخودرو تقدیم می کنم.


راز موفقیت، کادرفنی
مرزبان که سال گذشته هم با پدیده به لیگ برتر صعود کرده بود، تاکید می کند: موفقیت من بیشتر از همه به خاطر کادرفنی بزرگی است که کنارم هستند و ارتباط خوبی نیز با هم داریم. ما در بخش فنی بسیار حساس هستیم و ضربان قلبمان با هم یکی است. این جو مثبت باعث شده تا برای کسب موفقیت تلاش کنیم و موفق هم باشیم.


مذاکره برای فصل آینده
سرمربی پیکان درباره آینده اش عنوان می کند: ما برای سال اینده با مسئولان باشگاه در حال مذاکره هستیم. باید ببینیم می توانیم استراتژی هایمان را جلو ببریم یا خیر.


ماجرای پرسپولیس ب
وی درباره اینکه به واسطه حضور بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس در پیکان به این تیم پرسپولیس ب می گویند، خاطرنشان می کند: من قبلا در پرسپولیس بودم و چند بازیکن دیگر نیز چنین شرایطی دارند اما تعدادشان زیاد نیست. بازیکنان ما همه باتجربه هستند و از این مساله حس خوبی داریم. ضمن اینکه بازیکنان جوان زیادی را در ترکیب داریم که در مسیر مثبت تیم به ما کمک شایانی انجام داده اند.


با قدرت لیگ را ادامه می دهیم
مرزبان درباره دوبازی آینده پیکان عنوان می کند: ما با قدرت به کار خود ادامه می دهیم. حتی خواسته ایم رضا نوروزی که چند هفته مصدوم بود را به بازی با مس کرمان برسانند. می خواهیم شرافتمندانه کارمان را دنبال کنیم و برای رسیدن به موفقیت بجنگیم.


مدعیان بر استرس غلبه کنند
وی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند دو تیم دیگر صعود کننده به لیگ برتر چه تیم هایی هستند، بیان می کند: 6 تیم شانس صعود دارند و هر تیمی بتواند در کوتاه مدت و در این دو فینال بهتر کار کند، صعود می کند. همه تیم ها شرایط خوبی دارند و فقط باید بر استرس خود غلبه کنند تا به نتیجه برسند. ما هم هر تیمی صعود کند، خوشحال می شویم و تبریک می گوییم.


بهترین نتیجه تاریخ
مرزبان صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: پیکان در هیچ سال اینقدر مقتدرانه به لیگ برتر نرسیده بود. ما با یکسری جوان باکیفیت این مسیر را هموار کردیم. سازماندهی خوبی انجام شده و انشاءالله در لیگ برتر هم این مسیر را ادامه می دهیم.

دیدگاه‌ها