کد خبر : 1322670 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 12:45 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ قدرت را بیت ا.. از آقا معلم برد

آغاز دوران بازنشستگی جلالی

سرانجام اتفاقی که پیش بینی می شد رخ داد و سرمربی سایپا بعد از هفته ها کشمکش با مدیریت باشگاه و کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد.

آغاز دوران بازنشستگی جلالی

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در ابتدای فصل با خریدهای پرسرو صدایی که انجام داد اعلام کرد تیمش را برای قهرمانی و کسب سهمیه در فصل جاری بسته است. اوضاع برای او و تیمش خوب پیش می رفت تا این که فراز و نشیب ها دوباره یقه سایپا را گرفت و آقامعلم در توجیه نتایج ضعیف مدعی شد در نیم فصل دوم این تیم جبران مافات خواهد کرد.


مدیران سایپا که اصلا انتظار نداشتند نتایج تیم شان با این همه هزینه چنین با افت و خیز همراه باشد از هفته ها قبل به فکر ایجاد تغییرات روی نیمکت افتادند تا جایی که بیت ا.. رضایی مدیرعامل باشگاه با صحبت های جنجالی علیه جلالی جنگ را علنی کرد و در چند مرحله تا پای اخراج او هم پیش رفت اما در نهایت حمایت های هیات مدیره از سرمربی که در این مقوله هم شایعات زیادی شنیده شد تصمیمات رضایی را وتو کرد تا این مربی همچنان به حضورش روی نیمکت ادامه دهد.


در همین گیرودار نتایج ضعیف سایپا با آقا معلم ادامه پیدا کرد تا این که بعد از رکورد ناامید کننده هشت بازی بدون برد هیات مدیره باشگاه در تصمیمی پرحرف و حدیث در نهایت خواسته مدیرعامل را عملی کرده و حکم به اخراج مجید جلالی دادند تا از این پیش فرهاد پورغلامی دستیار اول آقا معلم روی نیمکت نشسته و هدایت نارنجی پوشان را در دو بازی پایانی فصل برعهده بگیرد. تصمیمی که می تواند جنجال های بسیار زیادی را از سوی مجید جلالی در پی داشته باشد به خصوص بعد از صحبت های عجیبو غریب بیت ا.. رضایی در خصوص قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون تومانی که باشگاه با این مربی بسته بود.


در نگاه کلی به اتفاقاتی که طی چند هفته گذشته درون باشگاه سایپا رخ داد می توان گفت برکناری مجید جلالی باید زودتر از این اتفاق می افتاد چون درگیری های مدیرعامل و سرمربی تیم علنی تر از هر زمان دیگری شده بود و همکاری رضایی و جلالی دیگر شدنی نبود. اما حمایت های عجیب هیات مدیره از سرمربی و مخالفت با تصمیم مدیرعامل طول عمر آقا معلم را تا دو هفته مانده به اتمام فصل افزایش داد تا در این بین فقط دود ماجراها به چشم تیم رفته و نتایج ناامید کننده نارنجی پوشان را با سقوط عجیبی روبرو کند.


تیمی که به اذعان جلالی در ابتدا فوتبال فردا را با یک مشت جوان ارائه می داد به یکباره مدعی قهرمانی شد آن هم با جذب بازیکنان پا به سن گذاشته و با تجربه اما در هر دو حالت آقا معلم نتوانست نتایج لازم را کسب کند و با برآورده نشدن انتظارات در نهایت برای گذران دوران بازنشستگی از نیمکت سایپا اخراج شد.

دیدگاه‌ها