کد خبر : 1322686 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 13:17 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب در بركناری جلالی

عصر روز گذشته معاونت باشگاه به نقل قول از مدیریت و هیئت مدیره ی باشگاه سایپا به جلالی اعلام می كند كه در صورتی كه از حضور و گفتگوی تلفنی در بارنامه نود خودداری كند ، جریمه ی ٢٥ درصدی كادر فنی وی بخشیده می شود.

اتفاق عجیب در بركناری جلالی

به گزارش "ورزش سه"، ضمن اينكه راي كميته انضباطي باشگاه مبني بر كسر ٢٠ درصد ديگر از قرارداد بعلت مصاحبه ي پايان بازي مقابل استقلال را باشگاه پس خواهد گرفت و تنها خواهان عدم گفتگوي جلالي در برنامه ي نود هستند.  جلالي نيز در برنامه ي نود تنها بابت عصبانيت خود در فصل جاري از جامعه فوتبال عذرخواهي نمود ولي اعلام كرد تمام حرفهايش در مورد بيت اله رضايي از دل او بوده و موضع خود را در مورد بيت اله رضايي تغيير نداده.

 

صبح امروز وقتي جلالي قصد ورود به باشگاه سايپا را داشت ، حراست باشگاه كه با ٥ نفر در درب ورودي باشگاه ايستاده بودند به جلالي اعلام مي كنند كه رضايي دستور داده تا اجازه ي ورود به شما ندهيم.


سجادي (عضو هيئت مديره) در پي اين اتفاق با رضايي تماس مي گيرد كه رضايي به سجادي گفته حراست خودسر اين اقدام راانجام داده است!


به هر حال جلالي وارد باشگاه شده و سه ساعت پس از ورود حكم اخراج وي صادر مي گردد و جالب اينكه در حكم اخراج ، حكم جديد جلالي نيز ذكر شده كه وي از اين پس سمت مشاور مدير عامل در تست و جذب بازيكنان تيم هاي پايه باشد.

دیدگاه‌ها