کد خبر : 1322688 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 13:13 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: تورس در بهترین فرم فوتبالش است

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید به تمجید از فرناندو تورس، مهاجم اتلتیکومادرید در دوران حضورش در این تیم پرداخت.

آنچلوتی: تورس در بهترین فرم فوتبالش است

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اسپانیایی فصل 2011 توسط آنچلوتی برای چلسی خریداری شد ولی نتوانست فرم خوبش در لیورپول را تکرار کند. او سپس به میلان پیوست و آنجا نیز ندرخشید و در نهایت، نیمه دوم فصل گذشته را در اتلتیکو سپری کرد و دوباره به اوج بازگشت. آنچلوتی به تمجید از او پرداخت  و گفت که او در بهترین فرم فوتبالش است.
او گفت:" او این فرصت را داشت تا در تیمی حضور یابد که در آن متولد شده و رشد کرده. پس از سال‌ها که نتوانسته بود در فرم خوبی باشد، بازگشت مادرید انگیزه ای دو چندان به او می‌دهد. او دوباره در اتلتیکو در اوج است."

 


آنچلوتی درباره سائول نیگز گفت:" او بازیکن خیلی خوبی است. یک فصل عالی را در اتلتیکو سپری کرد و این فصل هم پیشرفت کرده است. فکر می‌کنم او یکی از بهترین بازیکنان اتلتیکو است. آنها تیمی بسیار منظم و سازمان یافته هستند که کیفیت بالایی دارند."
آنچلوتی درباره قهرمان احتمالی رقابت ها گفت:" بایرن، اتلتیکو و رئال مادرید به یک اندازه شانس دارند. شاید بایرن و رئال به خاطر نتایج بازی رفتشان کمی شرایط ضعیف تری داشته باشند ولی هر دو تیم در خانه میزبان حریف هستند. انتخاب یک تیم خیلی سخت است، فکر نمی‌کنم کسی بتواند. باید چند روز صبر کنیم. تساوی 0-0 برای هیچکس نتیجه خوبی نیست. قبلا گفته بودم که 0-0، بهترین نتیجه بدترین نتیجه هاست. رئال در خانه همیشه خطرناک است."

دیدگاه‌ها