کد خبر : 1322691 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 13:25 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت راجرز از کلوپ در نحوه برخورد با استوریج

برندن راجرز، سرمربی لیورپول به حمایت از نحوه برخورد یورگن کلوپ با دنیل استوریج پس از گذراندن یک فصل مصدومیت توسط مهاجم انگلیسی پرداخت.

حمایت راجرز از کلوپ در نحوه برخورد با استوریج

به گزارش "ورزش سه"، استوریج بیشتر زمان فصل از جمله دوره ای که کلوپ جانشین راجرز شد را از دست داد ولی از زمان بازگشتش دائم به او بازی نمی‌رسد. با وجود گلزنی در 4 بازی از 6 بازی اخیرش، کلوپ به صورت چرخشی به او بازی می‌دهد تا او را به اوج آمادگی فیزیکی برگرداند.در همین حال، برندن راجرز، سرمربی سابق لیورپول به تمجید از نحوه برخورد کلوپ با استوریج و تصمیماتش پرداخت.

 


او گفت:" برای دنیل خیلی شرایط سخت بوده زیرا او خیلی مصدوم شده و بازیکنان دیگر به تیم اضافه شده اند و خیلی خیلی خوب کار کردند. یورگن مثل دیگر مربی ها باید شرایط را کنترل کند و بهترین بازی را از تیمش بگیرد که در این کار موفق بوده و تیم خوبی را در کنار هم جمع کرده است."
شاگردان کلوپ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و در دیدار رفت مقابل ویارئال 1-0 شکست خوردند. امید هواداران لیورپول به کسب سهمیه چمپیونزلیگ از طریق قهرمانی لیگ اروپاست و باید دید لیورپول در خانه مقابل ویارئال چه نتیجه ای به دست خواهد آورد.

دیدگاه‌ها