کد خبر : 1322693 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 13:30 | 93.3K بازدید | 3 دیدگاه

پایان تلخ آقا مجید در سایپا

جلالی: صبح به باشگاه راهم ندادند

سرمربی سایپا ادعا می‌کند که امروز زمانی که قصد داشته به باشگاه سایپا برود از حضور او ممانعت شده است.

جلالی: صبح به باشگاه راهم ندادند

مجید جلالی در این‌باره به "ورزش سه" گفت: آقای رعیت رئیس هیات مدیره سایپا از من خواستند که در این 2 بازی باقیمانده آرام باشم و حرفی نزنم که تنش درست شود، من هم قبول کردم. امروز صبح مثل روال روزهای گذشته قصد داشتم به باشگاه بروم که نگهبان جلوی در کلی از من عذرخواهی کرد و به من گفت که آقای رضایی مدیرعامل باشگاه به من گفته شما را راه ندهم.


او ادامه داد: من با ناراحتی محل باشگاه را ترک کردم و به آقای دکتر سجادی عضو هیات مدیره باشگاه زنگ زدم که ایشان گفتند هرگز چنین چیزی نیست و شاید سوءتفاهم شده است. ایشان خیلی ناراحت شدند و من برگشتم و با آقای سجادی به باشگاه رفتم که بعد از آن در روی سایت باشگاه خبری آمد که من برکنار شدم.


سرمربی سایپا در مورد اینکه رعیت رئیس هیات مدیره سایپا از ماجرای برکناری او ابراز بی‌اطلاعی کرده است هم گفت: ایشان درست می‌گویند چراکه من زمانی که به آقای رعیت زنگ زدم از خبر برکناری‌ام شوکه شد و گفت هرگز از این موضوع خبر نداشته است.


جلالی در پاسخ به این سوال که امروز سر تمرین هم رفت یا هم گفت: من سر تمرین رفتم اما در جلسه فنی شرکت نکردم چراکه بسیار ناراحت بودم. وسط تمرین نامه‌ای آمد که من دیگر سمتی در باشگاه سایپا ندارم. من هم وسایلم را جمع کردم و از بچه‌ها خداحافظی کردم.


او در پایان در مورد سرمربیگری فرهاد پورغلامی در سایپا هم می‌گوید: این خبر ناگهانی بود و بعید می‌دانم خود فرهاد هم از این ماجرا خبر داشته باشد. باید ببینیم ایشان تصمیمش چیست و البته به خودش ربط دارد که دوست دارد به عنوان سرمربی ادامه دهد یا نه.

دیدگاه‌ها