کد خبر : 1322698 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 13:41 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فغانی: یک یا چند بازی می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم

خوش‌شانسیم که در المپیک قضاوت می‌کنیم

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: این شانس را داریم که در مسابقات فوتبال المپیک که بعد از جام جهانی، معتبرترین مسابقات است، قضاوت داشته باشیم.

خوش‌شانسیم که در المپیک قضاوت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علیرضا فغانی ، در خصوص انتخاب تیم داوری ایرانی برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 گفت: خوشحالم که در گذشته همواره داور یا کمک داور ایرانی به صورت فردی در المپیک حاضر می‌شد، اما این‌بار تیم کامل داور ایرانی به این مسابقات دعوت شده است. خوشبختانه ظرفیت و پتانسیل خوبی در تیم داوری ایرانی وجود دارد و به تورنمنت معتبری می‌رویم، آن هم در حالی که تیم کامل هستیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

وی ادامه داد: تا به حال در المپیک قضاوت نکرده‌ام، اما می‌دانم بعد از جام‌جهانی مسابقات فوتبال المپیک، معتبرترین مسابقات است و ما این شانس را داریم که در این تورنمنت حاضر باشیم و امیدوارم که عملکرد خوبی از خودمان به جا بگذاریم.

 

فغانی درخصوص اینکه قضاوت داوران ایرانی در این مسابقات، چه ثمره‌ای می‌تواند برای داوران کشورمان داشته باشد، افزود: قطعا اعتمادبه‌نفس داوران ایرانی بالا خواهد رفت و این مسئله می‌تواند به داوران جوان کمک کند، البته اشتباهات داوری در همه جای دنیا وجود دارد، همان‌طور که دیدید چندی پیش بارسلونا 6 گل به تیم حریف زد که 4 گل آن اشتباه داوری بود. همواره گفته‌ام که ما در تورنمنت‌ها چه یک بازی و چه چند بازی، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان درباره اینکه چقدر شانس قائل است که تیم داوری ایران در جام جهانی 2018 حضور داشته باشد، گفت: لیست داوران برای جام جهانی، تا روز آخر باز است. این احتمال وجود دارد که یک داور یا کمک‌داور در لحظه آخر خط بخورد. به همین دلیل تا روز آخر باید شرایط خوب خودمان را حفظ کنیم.

 

دیدگاه‌ها