کد خبر : 1322702 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 14:00 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: بازی با استقلال و ملوان حیثیتی است

هافبک صبای قم معتقد است با وجود اختلاف 6 امتیازی با تراکتورسازی و نفت تهران هنوز می‌توانند سهمیه آسیایی را کسب کنند.

صادقی: بازی با استقلال و ملوان حیثیتی است

به گزارش "ورزش سه"، اکبر صادقی در مورد شرایط صبا گفت: جدا از بحث مشکلاتی که مطرح شده، تمرینات خوبی زیر نظر علی آقا انجام دادیم و امروز هم بازی دوستانه‌ای با تیم راه‌آهن خواهیم داشت تا با آمادگی بالاتری مقابل ملوان قرار بگیریم. برای کسب پیروزی تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و پا پس نمی‌کشیم و می‌خواهیم همانند دیدار با سیاه جامگان در دو بازی آینده جوانمردانه بازی کنیم.

او ادامه داد: ملوان تنها به دنبال 3 امتیاز است ولی ما هم با توجه به وضعیت تیم فقط برد می‌خواهیم و با این شرایط پیش‌بینی می‌کنم بازی زیبایی رقم بخورد. امیدوارم بازیکنانمان همانند مسابقه با سیاه جامگان شرایط جدول را درک کرده و با تمام قدرت مقابل ملوان بازی کنند. ان‌شاالله روز خوب ما باشد و هر تیمی بهتر بود به پیروزی برسد.

هافبک صبای قم در پاسخ به این سوال که در صورت از دست رفتن شانس کسب سهمیه آسیایی در هفته بیست و نهم در دیدار پایانی مقابل استقلال انگیزه‌شان را از دست نمی‌دهند، گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیافتد چون تمام بازیکنان برابر استقلال و پرسپولیس انگیزه زیادی دارند و آرزوی همه است مقابل آنها بازی کنند. پخش زنده بودن مسابقه و شرایط جدول قطعا موجب می‌شود تیم ما هم بهترین عملکرد را از خود ارائه دهد و 3 امتیاز را بگیرد.

صادقی اضافه کرد: بازی‌های استقلال و پرسپولیس اول و آخر فصل ندارد و از طرف دیگر ما نیز با توجه به شرایط تیم باید مقابل استقلال و همچنین ملوان حیثیتی بازی کنیم و بتوانیم به پیروزی برسیم.

او در مورد اینکه شانس کسب سهمیه آسیایی دارند، ابراز کرد: اختلاف امتیازی ما با تیم‌های چهارم تا ششم جدول زیاد نیست و اگر دو بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم و آنها نتوانند نتیجه بگیرند جایگاهمان بهبود پیدا می‌کند. امید کمی برای کسب سهمیه آسیایی داریم ولی فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است؛ همانطور که پرسپولیس در یک روز از جایگاه اول به سوم رسید.

دیدگاه‌ها