کد خبر : 1322703 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 13:58 | 17.6K بازدید | 3 دیدگاه

فان‌خال: من یکی از بهترین مربیان جهان هستم

لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که او یکی از بهترین مربیان جهان است و شایعات مبنی بر اینکه او کنار گذاشته خواهد شد را قبول ندارد.

فان‌خال: من یکی از بهترین مربیان جهان هستم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی هلندی دو فصل پیش هدایت یونایتد را بر عهده گرفت و فصل گذشته موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. این فصل اما او شرایط خوبی نداشته و در حال حاضر در رده ی پنجم جدول در رقابت برای کسب عنوان چهارمی است. گفته می‌شود که در تابستان ژوزه مورینیو جانشین او خواهد شد ولی سرمربی هلندی عنوان کرد که این صحبت‌ها تاثیری رویش ندارد.

 


او گفت:" من به صحبت‌های رسانه ها که 6 ماه است می‌گویند اخراج شده ام عادت کرده ام. چیز جدیدی برایم نیست. برای بازیکنانم شرایط آسان نیست. آنها هر روز این اخبار را می‌خوانند و به نظرتان این موضوع چه تاثیری روی تسلط من بر تیم دارد؟ درباره اینکه آنها چگونه از صحبت‌های من پیروی می‌کنند وقتی که مربیشان مثل یک فرد کاملا بی‌فایده معرفی شده چه نظری دارید؟ ولی من اینطور نیستم. من بسیار مغرورم. یکی از بهترین مربیان جهان هستم.
ما باید انتظارات بزرگترین باشگاه جهان را برآورده کنیم. انتظارات خیلی بالاست. ما در دوره گذار هستیم. کارمان آسان نیست. هنوز می‌توانیم سهمیه چمپیونزلیگ بگیریم و در فینال جام حذفی قرار داریم. این فصل بارها توانستیم شرایط را برگردانیم بنابراین از بازیکنانم تشکر می‌کنم زیرا این کار آنها بوده است."

دیدگاه‌ها