کد خبر : 1322724 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:23 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

چرا درمورد لیست رقبای ما چیزی نمی‌نویسند؟

برانکو: فقط قهرمانی مرا خوشحال می‌کند

سرمربی پرسپولیس گفت: از هوادارن پرسپولیس بابت حمایت‌شان تشکر می‌کنم اما در حال حاضر فقط قهرمانی مرا خوشحال می‌کند.

برانکو: فقط قهرمانی مرا خوشحال می‌کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس به اتفاق دستیارانش، اظهار داشت: در جلسه با طاهری راجع به مسائل مربوط به تیم صحبت کردیم و دستارانم نیز قرار دادشان را  تمدید کردند. البته باید این اتفاق زودتر رخ می‌داد اما چون در زمان تمدید قرارداد من آنها در باشگاه حضور نداشتند ماکو و ایگور امروز قراردادشان را تمدید کردند.

 

وی افزود: جا دارد در اینجا تشکری از طاهری داشته باشم و همه خوشحالیکم که برای دو سال دیگر با باشگاه پرسپولیس و هواداران دوست داشتنی‌اش همکاری می‌کنیم. همه ما اهداف بزرگی در پیش داریم و تلاش می‌کنیم به این اهدافی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم برسیم. قبل از هر چیز باید قهرمان لیگ شویم و اهداف‌ بزرگ‌ترمان حضور موفق در آسیا است.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شب گذشته برنامه نود را دیده است یا نه؟ گفت: تا بخشی از این برنامه بیدار بودم. تشکر می‌کنم از هواداران پرسپولیس که در این برنامه به من رای دادند و از اینکه در رقابتی نزدیک با کارلوس کی‌روش قرار گرفتم افتخار می‌کنم. در حال حاضر تمام فکر و ذهن من قهرمانی پرسپولیس در لیگ است و آن زمان است که با تمام وجودم خوشحال خواهم شد و جواب محبت هواداران را نیز داده‌ام.

 

برانکو درباره آخرین وضعیت تیمش برای بازی با گسترش فولاد یادآور شد: در حال حاضر محسن بنگر، میلاد کمندانی و رضا خالقی‌فر مصدومان ما هستند. کادر پزشکی تلاش می‌کند بنگر برای بازی با گسترش آماده شود و امروز وضعیت او مشخص خواهد شد. فقط به برد در این بازی فکر می‌کنیم چرا که راهی جز آن نداریم. این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و همه بازیکنان به این مسئله واقف هستند.

 

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا در صورت پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد و توقف رقبا، پرسپولیس قهرمان خواهد شد؟ ما کاری به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم و هدف‌مان این است که با پیروزی در دو دیدار آینده در آزادی جشن قهرمانی بگیریم. این تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنیم.

 

وی درباره لیست‌های منتشر شده در برخی رسانه‌ها در مورد بازیکنان جدید و خروجی تیمش، تصریح کرد: من ناراحتم از اینکه چرا این گمانه‌زنی‌ها فقط در مورد تیم ما انجام می‌شود. آیا رقیبان ما قرار نیست در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنی جذب کنند یا نفری از دست بدهند؟ آنهایی که مدام در مورد لیست پرسپولیس گمانه‌زنی می‌کنند این تیم را دوست ندارند و می‌خواهند برای ما مشکل درست کنند. پرداختن به این مسئله در این مقطع زمانی اصلا کار حرفه‌ای نیست و توقع نداشته باشید من راجع به این موضوع صحبت کنم. تاکید می‌کنم تمام فکر و ذهن ما قهرمانی در لیگ است و به حواشی هم توجهی نداریم.

 

دیدگاه‌ها