کد خبر : 1322731 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:57 | 62.3K بازدید | 0 دیدگاه

شمسایی: کار سختی در قطر داریم

بارسلونا هم بداند ما قهرمان آسیا هستیم!

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه تیمش در جام باشگاه‌های جهان کار سختی دارد، گفت: اولویت اول ما در این بازی‌ها کسب تجربه است.

بارسلونا هم بداند ما قهرمان آسیا هستیم!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، وحید شمسایی درباره همگروهی تیم تاسیسات دریایی با بارسلونای اسپانیا، باربوسای برزیل و دیناموی روسیه در مسابقات جام باشگاه‌های جهان و اینکه تیمش در گروه مرگ قرار دارد، گفت: من همیشه گفته‌ام که کار تورنمنت‌های باشگاهی سخت‌تر از تورنمنت‌های ملی است چرا که باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان خارجی هم بگیرند.

 

وی افزود: با این حال اولویت ما در جام باشگاه‌های جهان کسب تجربه است چرا که بلافاصله بعد از این بازی‌ها، باید در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم.

 

سرمربی تیم تاسیسات خاطرنشان کرد: حضور در جام باشگاه‌های جهان دو فایده دیگر هم دارد. اول اینکه برای لیگ هم بیشتر آماده می‌شویم و دوم اینکه بازیکنان ملی پوش ما هم محک جدی می‌خورند و در تیم ملی آماده‌تر خواهند بود.

 

شمسایی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم کار سختی در قطر داریم و اگر در گروه دوم قرار می گرفتیم قطعا به مرحله بعد صعود می‌کردیم.

 

وی همچنین درباره همگروهی تاسیسات با تیم بارسلونا تاکید کرد: بارسایی‌ها هم باید بدانند که مقابل تیم تاسیسات و قهرمان آسیا بازی می‌کنند. هرچند ممکن است ما تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان داشته باشیم ولی به هر حال سال گذشته قهرمان آسیا شده‌ایم.

 

مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان امروز برگزار شد که تیم تاسیسات دریایی به عنوان قهرمانی ایران در گروه اول در کنار تیم‌های بارسلونای اسپانیا، باربوسای برزیل و دیناموی روسیه قرار گرفت تا کار سختی برای صعود به مرحله دوم این مسابقات داشته باشد. در گروه دوم هم تیم‌های الریان قطر، مگنوس برزیل، اینترموریستار اسپانیا و اسپورتینگ پرتغال قرار دارند.

 

جام باشگاه‌های جهان از ۲ تا ۹ تیرماه در قطر برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها