کد خبر : 1322840 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:51 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

الاهلی عربستان حذف شد

العین امارات حریف ذوب آهن در پلی آف آسیا

این احتمال وجود داشت ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان هم از امتیاز میزبانی در نصف جهان محروم شود اما با حذف الاهلی عربستان خیال ذوبی ها از این بابت راحت شد.

العین امارات حریف ذوب آهن در پلی آف آسیا

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به قطعی شدن صدرنشینی ذوب آهن در گروه B لیگ قهرمانان آسیا طبق برنامه اعلام شده این تیم باید در پلی آف به مصاف تیم دوم گروه D می‌رفت که تا قبل از بازی های دیشب دو تیم العین امارات و الاهلی عربستان برای تصاحب این جایگاه با هم جنگ داشتند.


در صورتی که الاهلی عربستان به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله بعد صعود می کرد قطعا میزبانی ذوب آهن در اصفهان منتفی بود چون عربستانی ها با استفاده از سمبه پرزور خود در کنفدارسیون فوتبال آسیا این میزبانی را می گرفتند اما با خوش شانسی ذوبی ها الاهلی در گام آخر نتوانست از العین امارات سبقت بگیرد وبا ایستادن بر سکوی سوم جدول گروه D حذف تلخی را تجربه کرد تا اماراتی ها رقیب بعدی شاگردان گل محمدی لقب بگیرند.


به این ترتیب ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز 28 اردیبهشت ماه در امارات به مصاف العین خواهد رفت و روز پنجم خردادماه در اصفهان بازی برگشت با العین را برگزار خواهند کرد تا شانس خود را برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا امتحان کنند.

دیدگاه‌ها