کد خبر : 1322883 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:37 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

النصرعربستان – ذوب آهن ایران

سعودی‌ها زیر تیغ آهنین ذوب

با اتفاقاتی که در دبی برای کاروان ذوب آهن افتاده حالا دیگر این بازی تشریفاتی برای تیم اصفهانی به یک جدال حیثیتی تبدیل شده تا درس خوبی به سعودی‌ها بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی تشریفاتی تنها از این حیث برای ذوبی‌ها حائز اهمیت است که می‌تواند باعث و بانی حذف النصری ها از این تورنمنت شود چون در صورتی که تیم اصفهانی نتیجه بازی رفت را تکرار کند سعودی‌ها نه تنها از صعود باز می‌مانند بلکه در گرفتن انتقام شکست دور رفت آن هم با تمام کارشکنی‌هایی که انجام دادند باز خواهند ماند.
شاگردان یحیی گل محمدی هر چقدر که در نیم فصل دوم لیگ برتر بد کار کردند و امتیاز از دست دادند در آسیا رؤیایی نتیجه گرفته و با نتایج درخشان یک هفته زودتر از پایان مرحله گروهی صدرنشینی و صعودشان را قطعی کردند تا نماینده شایسته‌ای برای نصف جهان در آسیا باشند. این تیم جزو معدود تیم‌هایی بود که در مرحله گروهی شکست نخورد و با دریافت تنها دو گل نشان داد از چه ساختار تدافعی قدرتمندی سود می‌برد.


با اتکا به همین قدرت تاکتیکی شاگردان گل محمدی توانستند به آن چه می‌خواستند برسند از همین رو پیش بینی می‌شود این تیم امشب با چند تغییر نسبت به بازی‌های قبلی و استراحت دادن به نفرات اصلی گام به جدال با النصر بگذارد تا با کسب حداقل امتیاز با یک تیر دو هدف را نشانه برد. هم روند شکست ناپذیری پابرجا بماند هم مانع صعود حریف سعودی از گروه شود تا طعم صعودش بعد از تمام کارشکنی‌های سعودی‌ها شیرین‌تر باشد.


در سوی مقابل النصر هم تنها با این هدف به میدان می‌رود که از امتیاز به اصطلاح میزبانی برای برد ذوب آهن و رسیدن به جایگاه دوم جدول رده بندی سود ببرد. این تیم که همچون تمام نمایندگان عربستان در یک قدمی سقوط از پرتگاه قرار دارد بدون شک امشب به هر دری می زند تا از سد دفاع آهنین حریف ایرانی‌اش بگذرد تا از آسیا خداحافظی نکند.نکته‌ای که یحیی گل محمدی کاملاً به آن واقف است و باید تدابیر دفاعی لازم را بیاندیشد تا غافلگیر نشود.


روز پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2016، چهارشنبه 15 اردیبهشت 95، ساعت 19:30، ورزشگاه آل راشد دبی


داور: محمد طاقی (سنگاپور) کمک‌ها: لی ژیانگ و رونی کومین کیات (سنگاپور)

دیدگاه‌ها