کد خبر : 1322890 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:08 | 13.1K بازدید | 6 دیدگاه

از قهرمانی برانکو خوشحال می‌شوم

اسکوچیچ: استقلال‌خوزستان، لستر ایران است

سرمربی تیم فولاد خوزستان اعلام کرد علاقمند است در ایران بماند و کارش را ادامه دهد.

اسکوچیچ: استقلال‌خوزستان، لستر ایران است

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بار که نام دراگان اسکوچیچ به گوشمان خورد، توسط صادق درودگر این اتفاق رخ داد. مدیرعامل وقت باشگاه ملوان با افتخار از آوردن یک مربی درجه یک اروپایی با نازل‌ترین قیمت ممکن سخن می‌گفت ولی کم بودندافرادی که صحبت‌های درودگر را باور کردند. اسکوچیچ اما در ملوان کاری کرد کارستان و راه فولاد را در پیش گرفت. او در تیم جنوبی نیز با وجود مشکلات زیاد توانست عملکرد خوبی بر جای بگذارد. حالا که دراگان سال دوم حضورش در فولاد را سپری می‌کند، صحبت‌های زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم شنیده می‌شود. موضوعی که خودش علاقه‌ای به صحبت‌کردن درباره‌اش ندارد.


24 امتیاز از نیم فصل دوم گرفتیم
اسکوچیچ گفت‌وگوی خود با "ورزش سه" را با اظهارنظر درباره اوج‌گیری فولاد در نیم‌‌فصل دوم لیگ آغاز می‌کند: ما در نیم‌فصل اول به دلیل مشکلاتی که داشتیم، نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم اما در نیم‌فصل با تکمیل شدن تیم و بالارفتن روحیه بازیکنان، توانستیم رشد خوبی داشته باشیم و در جدول لیگ برتر خودمان را بالا بکشیم. ما تاکنون در نیم‌فصل دوم 24 امتیاز کسب کردیم. از این بابت خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در دوبازی باقیمانده نیز روند کنونی را ادامه دهیم.


به تیمم اعتماد داشتم
او صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: با توجه به اینکه تیم جوانی را در ابتدای فصل بسته بودم، می‌دانستم ممکن است چنین اتفاقاتی برایمان رخ دهد اما این مشکلات را یکی پس از دیگری کنار زدیم. من اعتماد و اعتقاد قلبی داشتم که می‌توانیم برگردیم و همینطور هم شد. حالا فکر می‌کنم نشان دادیم قدرتمان چقدر است.


نگران آینده‌ام نیستم
سرمربی فولاد درباره شایعاتی که پیرامون جدایی اش از این تیم شنیده می‌شود، تاکید می‌کند: من نگرانی بابت آینده‌ام ندارم. هر انسانی که به خودش و کارش ایمان داشته باشد، از آینده نمی‌ترسد و من نیز واقعا به آینده فکر نمی‌کنم. من یکسال دیگر با فولاد قرارداد دارم ولی اینکه در تیم بماند یا خیر، بستگی به نظرم ندارد. باشگاه باید درباره من تصمیم بگیرد.


با استقلال صحبت نکردم
اسکوچیچ درباره اینکه گفته می‌شود از باشگاه استقلال پیشنهاد دارد، اظهار می‌کند: من چند پیشنهاد از تیم‌های ایرانی و خارج از ایران دریافت کرده‌ام اما هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده‌ام نگرفتم. درباره استقلال هم باید بگویم که هیچ صحبتی با من درباره حضور در این تیم تابه حال انجام نشده است.


هر 3 تیم شانس یکسانی دارند
وی پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ‌برتر پانزدهم را اینطور بیان می‌کند:  هر تیمی که در بالای جدول حضور دارند، شانس یکسانی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. من نمی‌توانم قهرمان را پیش بینی کنم و فقط می‌توانم بگویم هر تیمی که در دو بازی آینده عاقلانه‌تر بازی‌ کند، می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


از قهرمانی برانکو خوشحال می‌شوم
اسکوچیچ درباره اینکه پرسپولیس با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در کورس قهرمانی قرار دارد، عنوان می‌کند: شاید منطقی نباشد من به عنوان سرمربی فولاد برای یک تیم دیگر آرزوی موفقیت کنم. با این وجود از نظر شخصی دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود. دلیلش هم حضور برانکو ایوانکوویچ بر راس کادرفنی این تیم است. اگر هم جام به پرسپولیس نرسد، ایرادی ندارد. چون برانکو، پرسپولیس را بیدار و هوشیار کرده است.


از قهرمانی لستر شوکه نشدم
سرمربی فولاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به قهرمانی لسترسیتی در لیگ‌برتر انگلیس می‌پردازد: من خیلی خوشحال هستم که تیم‌هایی با بضاعت کم‌تر می‌توانند خودشان را در این سطح بالا نشان دهند. تیم لسترسیتی نسبت به سایر تیم‌های انگلیسی هزینه زیادی نکرده بود و قهرمانی‌اش خوشحال‌کننده است. البته من بابت این قهرمانی لستر شوکه نشدم. فوتبال همیشه غیرقابل پیش‌بینی است و اگر اینطور نبود، دیگر کسی نتایج را پیگیری نمی‌کرد.


استقلال‌خوزستان، لستر ایران است
اسکوچیچ درباره اینکه گفته می‌شود استقلال خوزستان، لسترسیتی ایران است، می‌گوید: من کاملا با این موضوع موافق هستم. استقلال‌خوزستان هم قبل از شروع لیگ کسی به عنوان مدعی قهرمانی روی آن حساب نمی‌کرد اما خودش را خوب بالا کشید و نشان داد می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. اینکه به استقلال‌خوزستان لقب لستر ایران بدهیم، واقعا منطقی است. چون این دو تیم شباهت زیادی به هم دارند.


میدان‌دادن به جوان‌ها
اسکوچیچ درباره دیدار تیمش مقابل نفت‌تهران تاکید می‌کند: با وجود اینکه فکرمان برای این بازی پیروزی است تا بتوانیم جایگاهمان را در جدول تثبیت کنیم، می‌خواهم در این مسابقه با بازیکنان جوان‌تر تیم را به زمین بفرستم. امیدوارم موفق و سربلند باشیم.


امیدوارم در ایران بمانم
او در پایان می‌افزاید: جا دارد از تمام همراهانم در فوتبال ایران تشکر کنم. من ایران را بسیار دوست دارم و مردم این کشور همیشه به من لطف داشتند. در ایران فوتبال یک قلب تپنده است و امیدوارم بتوانم در این کشور به کارم ادامه دهم.

دیدگاه‌ها