کد خبر : 1322895 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:25 | 28.2K بازدید | 4 دیدگاه

کی‌روش دوباره استعفاء می‌دهد!

اگر چه هر سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال به ضرس قاطع از کی روش حمایت کرده اند اما در صورت انتخاب یکی از این نامزدها کی روش دوباره استعفاء خواهد داد.

کی‌روش دوباره استعفاء می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، کی روش بعد از اتمام قراردادش با فدراسیون فوتبال خیلی منتظر ماند که قراردادش از سوی فدراسیون فوتبال تمدید شود و حتی در برهه ای به خاطر عدم تمدید قراردادش ایران را ترک کرد اما این بار در تصمیم خود جدی است و با توجه به اینکه در ماه های اخیر حداقل امکانات برای او فراهم نشده روی استعفاء تاکید دارد. البته کی روش مایل است در فضای آرام و صمیمی از تیم ملی جدا شود تا به فدراسیون فوتبال غرامت پرداخت نکند.


بعد از حمایت رئیس جمهور از تیم ملی و کی روش سرمربی تیم ملی تصور می کرد در ماه های اخیر روزهای خوبی را در فوتبال ایران سپری خواهد کرد به خصوص که تیم ملی تغییر نسل داده بود اما بدترین روزهای حضور کی روش در ماه های اخیر اتفاق افتاد چرا که فدراسیون فوتبال حتی توان پرداخت پاداش های بازی های گذشته را هم ندارد.


کی روش به تازگی در مصاحبه با فرانس فوتبال هم بر استعفای خود از تیم ملی تاکید کرده و معتقد است قول هایی که به وی داده می شود همه حرف است و هیچ کدام عملی نخواهد شد.


این ها به کنار، کی روش از نظر دیدگاه هم با یکی از سه نامزد اخیر ریاست فدراسیون فوتبال زاویه دارد و در صورت انتخاب وی بیشتر روی استعفاء خود تاکید خواهد کرد.

دیدگاه‌ها