کد خبر : 1322897 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:35 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف جالب رئیس باشگاه الاهلی قطر

مجبور شدیم با لوکا بوناچیچ قرارداد امضا کنیم

در شرایطی که الاهلی با یوسف آدم مربی بومی خود در نیم فصل دوم نتایج فوق العاده ای کسب کرد و فصل را در جایگاه ششم به پایان رساند این باشگاه برای فصل آتی با لوکا به توافق رسیده است.

مجبور شدیم با لوکا بوناچیچ قرارداد امضا کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شیخ احمد بن آل ثانی رئیس باشگاه الاهلی که از جمله چهره های سرشناس و تاثیرگذار ورزشی این کشور قلمداد می شود در تازه ترین مصاحبه ای که با روزنامه الوطن انجام داده پیرامون تمامی اخبار اطراف اردوی این تیم صحبت کرد از جمله شایعه حضور لوکا بوناچیچ روی نیمکت رهبری این تیم برای فصل آتی.


آل ثانی با بیان این که یوسف آدم واقعا از روزی که زلاتکو کرانچار از سمت سرمربیگری تیم اخراج شد توانست تحول خاصی در نتایج و عملکرد الاهلی ایجاد کند، گفت:« ما در مقطعی مجبور شدیم با لوکا بوناچیچ سرمربی کروات سابق باشگاه الشحانیه قرارداد امضا کنیم و الان باید به آن پایبند باشیم به همین خاطر همکاری ما با یوسف آدم به عنوان سرمربی تا پایان فصل خواهد بود».


این صحبت های رئیس باشگاه الاهلی در حالی منتشر شد که طی روزهای گذشته جنجال و درگیری لفظی شدیدی میان اعضای هیات مدیره باشگاه الاهلی در خصوص سرنوشت نیمکت رهبری فصل آتی رقم خورده بود و بسیاری یوسف آدم را بهترین گزینه برای ماندن در این سمت معرفی کرده بودند. مربی بومی که به خاطر نتایج خوبش با الاهلی عنوان مربی ماه فوتبال قطر را نیز به خود اختصاص داد.

دیدگاه‌ها