کد خبر : 1322905 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:59 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: رئال باید آگوئرو را مهار کند

کارلو آنچلوتی،‌ سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است که رئال برای کسب پیروزی مقابل منچسترسیتی و صعود به دور بعد باید سرجیو آگوئرو را مهار کند.

آنچلوتی: رئال باید آگوئرو را مهار کند

به گزارش "ورزش سه"،‌ دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل در ورزشگاه اتحاد به پایان رسیده و حالا شرایط برای رئال کمی پیچیده و سخت خواهد بود. در صورت گلزنی سیتی،‌ کار سپیدپوشان بسیار سخت خواهد شد و از همین رو،‌ آنچلوتی معتقد است که رئال باید آگوئرو را مهار کند.


او گفت:" آگوئرو مهاجم خیلی خوبی است. رئال باید او را تحت نظر داشته باشد زیرا او می‌تواند به راحتی در برنابئو گلزنی کند. متوقف کردن او کار ساده ای نیست. در بازی رفت،‌ راموس و په‌په خیلی خوب مهاجمین سیتی را تحت کنترل داشتند و در بازی برگشت همین اتفاق باید تکرار شود. رئال کار ساده ای نخواهد داشت. منچسترسیتی نیمه اول در بازی رفت خیلی خوب بازی کرد ولی در نیمه دوم کمی خسته شده بودند. باید دید چگونه خواهد شد."

 


آنچلوتی ادامه داد:" مشکل اینجاست که سیتی بازیکنان بزرگی دارد و انتخاب از بین آنها برای مربی کار سختی خواهد بود. در سیتی هافبک‌های درجه یکی توپ می‌زنند. خسوس ناواس، کوین دی‌بروین،‌داوید سیلوا در این تیم حضور دارند و باعث شدند تا استرلینگ به سختی بازی کند.پس از مصدومیت سیلوا، درها به روی استرلینگ برای بازی کردن باز شده است."

دیدگاه‌ها