کد خبر : 1322910 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 12:09 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش کامل سایت AFC از آخرین شب لیگ قهرمانان

چشمان تراکتورسازی به نتیجه سپاهان در مسقط

پرونده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در حالی بسته می شود که از جمع هشت گروه تکلیف صعود تیم های برتر شش گروه مشخص شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در پی روشن شدن تکلیف 12 تیم از 16 تیم حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی مفصل به بررسی شرایط تمامی گروه ها و تیم های صعود کننده پرداخت و نوشت:« تنها دو گروه هستند که هنوز نه تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شده نه تکلیف صدرنشینان این گروه ها. گروه A و E هنوز در رقابتی نفسگیر برای انتخاب تیم های اول و دوم قرار دارند و امروز تیم های حاضر در این دو گروه دقایق پراسترسی را تجربه خواهند کرد».


نکته جالب در گزارش سایت AFC به شرایط تراکتورسازی ایران برمی گشت جایی که نماینده تبریزی فوتبال ایران با وجود صعود با عنوان صدرنشین گروه C برای پلی آف آسیا با نگرانی های زیادی روبرو بود چون در صورت صعود الاتحاد از گروه A این تیم بار دیگر از چشیدن طعم میزبانی در شهر خود باز می ماند. سایت کنفدراسیون در همین ارتباط نوشت:« تراکتورسازی ایران امشب چشمانش به بازی دیگر تیم ایرانی یعنی سپاهان برابر الاتحاد عربستان دوخته خواهد شد چون در صورتی که اصفهانی ها بتوانند ترمز الاتحاد را بکشند و در بازی دیگر النصر هم در مصاف با لوکوموتیو تاشکند امتیاز بگیرد در آن صورت این تیم نگرانی از بابت میزبانی مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت».


در گروه A سه تیم لوکوموتیو تاشکند، النصر امارات و الاتحاد عربستان شانس صعود به پلی آف را دارند و در صورتی که سپاهان بتواند در مسقط از الاتحاد امتیاز بگیرد خیال تبریزی ها از بابت مرحله بعد راحت خواهد شد چون در این صورت به مصاف یکی از دو تیم ازبکستانی یا اماراتی خواهند رفت.

دیدگاه‌ها