کد خبر : 1322938 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 13:42 | 62.8K بازدید | 8 دیدگاه

حسنی خو: یک سورپرایز برای مردم داریم

مقابل عربستان دیگر کوتاه نمی‌آییم

مدیرکل حراست وزارت ورزش تاکید کرد بدون سروصدا کردن موضوع کارشکنی عربستانی ها را پیگیری خواهد کرد.

مقابل عربستان دیگر کوتاه نمی‌آییم

به گزارش "ورزش سه"، جوسازی ها و کارشکنی های مسئولان فوتبال عربستان و باشگاه های این کشور علیه فوتبال ایران تمامی ندارد. پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا به دل عربستانی ها راه آمد و بازی های نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را به کشور ثالث برد هم کشور عربی دست از کارشکنی برنداشت.


در ادامه این ماجراهای عجیب، وقتی عراق(همگروه عربستان در رقابت های مقدماتی جام جهانی) ایران را به عنوان میزبان مسابقاتش انتخاب کرد، عربستانی ها دوباره شروع به جوسازی و اعلام کردند تحت هیچ عنوان به ایران نمی آیند.


حالا پس از حضور تیم ذوب آهن در کشور امارات برای دیدار با النصر عربستان، مدیران این باشگاه هیچ هماهنگی برای میزبانی از نماینده ایران انجام ندادند و ذوب آهنی ها با هزینه خودشان هتل گرفتند تا آماده بازی امشب شوند.


رضا حسنی خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش درباره اتفاقات اخیر به "ورزش سه" می گوید: ما همه مسائل را پیگیری می کنیم. کاری که مسئولان باشگاه النصر با تیم ذوب آهن کردند، بسیار زشت بود اما مطمئن باشید دیگر کوتاه نمی آییم. نامه ای تنظیم و طی آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت شده است. اقدامات دیگری نیز انجام داده ایم که شاید لازم نباشد آنها را رسانه ای کنیم.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: مردم خوب کشورمان نگران هیچ چیز نباشند. کارها درباره کارشکنی عربستانی ها خیلی خوب پیش می رود.


حسنی خو در پاسخ به این پرسش که چه اقدام ویژه ای قرار است، صورت پذیرد، می گوید: بهتر است این مساله یک سورپرایز باقی بماند اما مطمئن باشید خیلی زود حقمان را می گیریم.

دیدگاه‌ها