کد خبر : 1322947 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:31 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

شرمنده هواداران شدیم، جلوی استقلال جبران می کنیم

شفیعی: با درد جلوی الهلال بازی کردم

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش در بازی دیروز بدشانسی آورده است.

شفیعی: با درد جلوی الهلال بازی کردم

خالد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شکست روز گذشته تیمش مقابل الهلال عربستان می گوید: ما بازی بدی انجام ندادیم. عملکردمان خوب بود اما خستگی مانع از این شد که بتوانیم مثل همیشه کار کنیم. البته کمی هم بدشانس بودیم و موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد. شرمنده هواداران شدیم اما قطعا در بازی های آینده جبران می کنیم.


وی درباره اینکه تراکتورسازی با تیم اول خود به میدان نرفت، عنوان می کند: ما تیم اول و دوم نداریم. همه بازیکنان در یک سطح هستند که با صلاحدید سرمربی تیم در زمین بازی می کنند. به هرحال شاید نیاز بود به یکسری از بازیکنان استراحت داده شود تا برای دیدار با استقلال سرحال باشند.


مدافع تراکتورسازی درباره اینکه در دقایقی از مسابقه لنگ لنگان به بازی ادامه می داد، تاکید می کند: قبل از بازی هم درد داشتم و واقعا با درد به میدان رفتم. در جریان بازی این درد بیشتر هم شد و دیگر دقایقی از مسابقه را لنگ لنگان ادامه دادم. هنوز هم پایم درد می کند و امیدوارم به دیدار با استقلال برسم.


شفیعی درباره بازی با استقلال بیان می کند: بازی سختی داریم. هردو تیم برای برد بازی می کنند. به هواداران قول می دهم که بهترین بازی مان را انجام دادیم و برای کسب 3 امتیاز از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. امیدوارم به هدفمان برسیم و با دست پر به تبریز برگردیم.


مدافع تراکتورسازی صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: تیم ما به طور کلی در سفر است. شما می بینید که ما یکروز هم استراحت نمی کنیم و مدام در سفر و اردو و مسابقه هستیم.با این حال سعی می کنیم فصل را به خوبی تمام کنیم.

دیدگاه‌ها