کد خبر : 1322949 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:34 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

آنالیزور سایپا هم استعفا داد

در ادامه سونامی استعفا در کادرفنی نارنجی پوشان، آنالیزور این تیم نیز پس از نوشتن بیانیه ای استعفای خود را تقدیم مدیران این تیم کرد.

آنالیزور سایپا هم استعفا داد

به گزارش "ورزش سه"، محمد پالیزوان که در دوسال گذشته به عنوان آنالیزور تیم سایپا در کادر فنی این تیم فعالیت می کرد پس از برکناری مجید جلالی و استعفای فرهاد پورغلامی و حمید مطهری، استعفای خود را تقدیم مدیران این تیم کرد. وی در بیانیه خود آورده است:


به نام خدا
از بزرگان فوتبال کشور عذر خواهی می کنم که به عنوان فردی کوچک در فوتبال به خود اجازه سخن گفتن داده و این عرایض را مطرح می نمایم.


ابتدا خطاب به آقای جلالی عرض می کنم که از بودن کنار شما ساير بزرگان كادرفني در دوفصل اخیر لیگ برتر افتخار می نمایم.


سپس خطاب به همه ی عزیزان می گویم که من شاید در تمام مدت این دوسال بیشتر از هر فرد دیگری در جریان مکالمات ، جلسات و رخدادهای پیرامون آقای جلالی بوده ام. لذا بخوبی می دانم که از ۱۰ اردیبهشت سال قبل تا به دیروز به مجید جلالی چه گذشت.


باتوجه به همین موضوع ذکر می کنم آنچه شما از عصبانیت ، اعتراض به داوری و مصاحبه تند ایشان دیدید حاصل استرس و فشار روانی بسیار زیادی بوده که بر مجموعه ی تیم ما و خاصه مجید جلالی در طول این فصل و اواخر فصل قبل بوده است.


خطاب دیگرم به مربیان و زحمتکشان فنی باشگاه سایپاست و آن اینکه هرگز مجید جلالی مدعی تملک بر جوانان این باشگاه که دسترنج شما و کل مجموعه ی سایپا می باشند نبوده اند. اما تعدادی از غرض ورزان قصد دارند که طوری جلوه دهند که آقای جلالی دسترنج مجموعه ی سایپا را تنها سهم خود دانسته است که امیدوارم فریب این افراد را نخورید و احترام مجید جلالی که استاد و همکار همه ی ماست را حفظ نماییم.


خطاب دیگرم به مدیران و کارگران زحمتکش کارخانه ی سایپاست و با اطمینان کامل خدمتتان عرض می کنم که مجید جلالی و كادر فني با تمام وجود برای موفقیت سایپا و در نتیجه رشد نام این برند تلاش می نمود، اما همانطور که در موفقیت یک تیم هزاران عامل موثر است ، در عدم موفقیت نیز هزاران عامل موثر است که بی شک آقای جلالی و اعضای کادر فنی هم در آن سهم دارند ولی قطعا صد در صد سهم بر دوش کادر فنی نیست.


در آخر عرض می کنم که من از سال ۸۴ تا ۹۲ بصورت غیر رسمی در مقاطع مختلف و در دوفصل اخیر نیز افتخار داشته ام که بصورت رسمی بعنوان آنالیزور در تیم سایپا فعالیت نمایم.


حال متاسفانه امکان ادامه ی همکاری در شرايط فعلي را نداشته ، وعلیرغم علاقه و تعلق قلبی بسیار خود به باشگاه دوست داشتنی سایپا ، قطع همکاری خود را با اين باشگاه اعلام میدارم.


البته شاید برخی این اقدام را خلاف اصول حرفه ای بدانند علاوه بر وجود  توجيه مناسب ، همچنین همیت و یکدلی گروهی را بالاتر از هر چیز دیگری می دانم.


محمد پالیزوان (آنالیزور تیم فوتبال سایپا)

 

 

دیدگاه‌ها