کد خبر : 1322958 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 15:10 | 37.6K بازدید | 13 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

گواردیولا: امیدوارم آنچلوتی بایرن را قهرمان کند

پپ گواردیولا در پایان فصل، بایرن را بدون رسیدن به هدف اصلی این باشگاه یعنی قهرمانی در چمپیونزلیگ ترک خواهد کرد با وجود اینکه در بوندسلیگا عملکرد کاملا موفقی داشت.

گواردیولا: امیدوارم آنچلوتی بایرن را قهرمان کند

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا سه فصل پیش هدایت بایرن را بر عهده گرفت و با وجود موفقیت در جام های داخلی، هرگز موفق نشد این تیم را قهرمان اروپا کند و در پایان فصل، جای خود را به کارلو آنچلوتی خواهد داد.

 

 

او پس از پیروزی شب گذشته بایرن بر اتلتیکو که البته برای فینالیست شدن این تیم در لیگ قهرمانان کفایت نمی کرد به خبرنگاران گفت:" باید به اتلتیکو تبریک بگویم. به بایکنانم افتخار می کنم و زمانیکه یک تیم به این خوبی بازی می کند، باید هم به خودش افتخار کند. بازی زیبایی برای همه هواداران فوتبال بود.

اتلتیکو تیم بسیار قدرتمندی است و متاسفانه نتوانستیم با پشت سر گذاشتن این تیم به فینال برسیم. امیدوارم فصل بعد آنچلوتی بتواند بایرن را قهرمان اروپا کند. بایرن با این ذهنیت، آینده بسیار درخشانی پیش رو دارد. بدترین ناکامی آن است که بدانید می توانستید بهتر بازی کنید اما بازی را به حریف باختید اما امشب اینگونه نبود. البته اتلتیکو هم شایسته رسیدن به فینال بود."

 

دیدگاه‌ها