کد خبر : 1322975 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 16:14 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری انتخابات در روز شنبه به نفع فوتبال است

کفاشیان: وزیر رد می‌شد، سری هم به ما زد

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید بهترین پیشنهادی که از برندهای مختلف برای اسپانسری تیم‌ملی داشتیم جی‌ووا بود که با آنها به توافق نهایی رسیدیم.

کفاشیان: وزیر رد می‌شد، سری هم به ما زد

به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان در حاشیه رونمایی از لباس تیم‌ملی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در رابطه با برند جی‌ووا گفت: ما پیشنهادهای مختلفی را دریافت کردیم و با برندهای مختلفی صحبت کردیم. بعضی از آنها به دلیل ارتباط با استکبار جهانی جلو نیامدند اما در بین گزینه‌های حاضر این بهترین پیشنهادی بود که قبول کردیم.


کفاشیان در رابطه با کیفیت لباس جدید تیم‌ملی گفت: ما شرط گذاشتیم و شرط ما هم کیفیت مناسب این لباس‌هاست. اگر البسه‌ای به ما بدهند که جنس مناسب ندارد، یقینا آن را بازپس خواهیم فرستاد. در رابطه با برند قبلی هم باید بگویم که ما همکاری خوبی داشتیم اما پیشنهاد جی‌ووا برای ما بهتر بود. این‌ها هم پول بیشتری می‌دادند و هم جنس‌ها را با شرایط بهتر در  اختیار ما می‌گذاشتند.


کفاشیان در پاسخ به حضور وزیر در فدراسیون فوتبال گفت: مساله خاصی نبود، وزیر از آن مسیر رد می‌شد که سری هم به ما زد. ایشان می‌خواستند برگزاری انتخابات در روز شنبه و عملکرد ما مطمئن باشند که ما هم گزارش کاملی دادیم تا خیالشان راحت باشد انتخابات یقینا برگزار می‌شود.


رئیس فدراسیون در رابطه با احتمال برگزار نشدن انتخابات در روز شنبه گفت: بدون تردید اگر این انتخابات برگزار شود به نفع فوتبال است. ما سعی کرده‌ایم همه راه‌ها را هموار کنیم تا به بهترین نحو انتخابات برگزار شود و فکر می‌کنیم اگر این اتفاق نیفتد، برای فوتبال ما ضرر خواهد داشت. نیازی به اجماع در مجمع هم روی یک کاندیدای خاص نیست. چراکه 3 نامزد با 3 برنامه مختلف حضور دارند که هر کدام از آنها می‌توانند حضورشان به نفع فوتبال باشد.


وی در رابطه با تغییر انتخابات و ثبت نام خود گفت: مطمئن باشید اگر 10 بار دیگر هم این اتفاق بیفتد، من ثبت نام نخواهم کرد. دلایلی دارم که به خاطر آنها حضور نداشته باشم بهتر است.


کفاشیان در رابطه با حق پخش تلویزیونی گفت: جدیدا صحبت‌هایی انجام دادیم و مطمئن باشید رئیس جدید ان‎شاءالله با جلساتی که خواهد داشت به تفاهم می‌رسد و این مشکل نیز حل خواهد شد.


او در رابطه با هشدار دادستانی تهران درباره مشکلات اخلاقی در فوتبال گفت: به هرحال این هشدارها و تذکرات باید آویزه گوش همه باشد. ما همیشه ورزش را با اخلاق خواسته‌ایم. به غیر از آن کمیته‌ای که به تایید خود فیفا رسیده است، رکن قضایی است که در مورد مسائل اینچنینی تصمیم‌گیری می‌کند و نهایت توجه را به ورزشکاران دارد.


کفاشیان در پایان گفت: امیدوارم مسائل به خوبی پیش برود ان‎شاءالله انتخابات با موفقیت برگزار شود و شک نکنید با جی‌ووا به جام‌جهانی می‌رویم.

دیدگاه‌ها