کد خبر : 1322989 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 18:19 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری‌ام با اسدی ارزش خبری ندارد

قنبرزاده: نفت از تهران خارج نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان این که مقدمات واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی فراهم شده تاکید کرد که باشگاه نفت از تهران خارج نمی‌شود.

قنبرزاده: نفت از تهران خارج نمی‌شود

به گزارش"ورزش سه" از ایسنا، منصور قنبرزاده در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران درباره درگیری لفظی‌اش با اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: درگیری خاصی بین ما نبود. فقط روی یک بحث اساسنامه‌ای اختلاف نظر پیدا کردیم و کمی تن صدایمان بالا رفت. حتی جلسه رسمی هم نداشتیم. من به فدراسیون رفته بودم تا احوالی بپرسم که این بحث پیش آمد. این مسئله حتی ارزش خبری ندارد که بخواهم درباره‌اش بیشتر توضیح دهم.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو بازیکن این تیم گفت: هنوز دو بازی تا پایان فصل باقی مانده و بعد از آن هر بازیکنی شرایط خودش را دارد و آن وقت معلوم می‌شود که می‌ماند یا می‌رود. البته پرسپولیس درخواست رسمی به ما نداده و چون من ارتباط نزدیکی با مدیران پرسپولیس دارم، اگر بحثی باشد، با خودمان مذاکره می‌کنند.

او درباره بحث واگذاری باشگاه نفت به بخش خصوصی هم گفت: چند پیشنهاد از شرکت داریم. منابع، بدهی‌ها و سایر مسائل مقدماتی کار کاملا انجام شده است و فقط پروسه حقوقی واگذاری باقی مانده که تیمی از وزارت نفت این مسئولیت را بر عهده دارد.

قنبرزاده در ادامه تاکید کرد: پروانه باشگاه نفت به نام تهران صادر شده و بنابراین به هیچ وجه این باشگاه ا ز تهران خارج نمی‌شود.

دیدگاه‌ها