کد خبر : 1323017 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:15 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

مادر رانیری: اکنون پسرم پادشاه انگلیس است

مادر سرمربی لسترسیتی می گوید پس از قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ برتر گریه کرده است.

مادر رانیری: اکنون پسرم پادشاه انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، رناتا رانیری، مادر 96 ساله کلودیو رانیری، از قهرمانی لسترسیتی با سرمربی گری پسرش بسیار هیجان زده شده است. کلودیو رانیری پس از تساوی یکشنبه عصر مقابل منچستریونایتد راهی ایتالیا شد تا یک روز را کنار مادرش سپری کند.

 

 

رناتا رانیری پیرامون این مسئله گفت:" پس از پایان بازی گریه کردم. اکنون اما می توانیم آرام باشیم و از این لحظات لذت ببریم. هیچ وقت انتظار این را نداشتیم که لستر با پسرم بتوان عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را تصاحب کند اما کلودیو توانست با گروهی حرفه ای از بازیکنان سرانجام به این موفقیت برسد. همه چیز در این راه خوب پیش رفت و خوشحالم که پسرم توانست خودش را پیدا کند. او اکنون پادشاه انگلیس است و ما پیام های تبریک زیادی را از سراسر دنیا دریافت می کنیم. از تمامی این پیام ها سپاس گزار هستم."

 

رناتا رانیری در ادامه گفت که پسرش تا پیش از این احترامی که لایق آن بوده را دریافت نکرده است:" کلودیو پیش از این نیز جام هایی را کسب کرده بود اما همواره به احترامی که لایقش بود، دست پیدا نمی کرد. از پایان او در باشگاه رم بسیار متاسف شدم اما کلودیو حالا قهرمان انگلیس است و هیچ افتخاری بالاتر از این نمی تواند باشد."

دیدگاه‌ها