کد خبر : 1323018 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:28 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه اعتراضی شدید اللحن هواداران میلان

هواداران میلان طی یک بیانیه شدید اللحن خواهان اخراج نایب رئیس این باشگاه و یا فروش باشگاه شده اند.

بیانیه اعتراضی شدید اللحن هواداران میلان

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای میلان به هیچ عنوان خوب پیش نمی رود و در آخرین حاشیه ایجاد شده هواداران موسوم به کوروا سود، در بیانیه ای شدید اللحن خواهان رسیدگی به وضعیت باشگاه خود شده اند.

 

 

در این بیانیه به صراحت از سیلویو برلوسکونی، رئیس باشگاه، خواسته شده یا میلان را بفروشد و یا اینکه آدریانو گالیانی، نایب رئیس این باشکاه را، از سمت خود اخراج کند.

 

در بخشی از بیانیه هواداران کوروا سود آمده:" شما در حال تمسخر و از بین بردن تاریخ باشگاه میلان هستید. ما دیگر نمی توانیم این اقدامات مضحک شما را تحمل کنیم. تنها نکته امیدوار کننده باشگاه در حال حاضر رسیدن به فینال کوپا ایتالیا است که این مسئله نیز پس از سال ها تحقق یافته اما باید بدانیم که این کوچک ترین هدف باشگاهی همچون میلان محسوب می شود. یا از دست گالیانی خلاص شوید و یا میلان را به فروش برسانید."

 

میلان با از دست دادن رتبه ششم جدول رده بندی لیگ ایتالیا، در صورت شکست در فینال کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس، نمی تواند جایی در تیم های راه یافته به رقابت های لیگ اروپا در فصل آینده داشته باشد. آن ها در هفته گذشته سری آ در دیداری ناامید کننده در خانه مقابل فروزینونه به تساوی 3-3 دست پیدا کردند.

دیدگاه‌ها