کد خبر : 1323043 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 22:07 | 77K بازدید | 0 دیدگاه

مردان لوزانو انتخاب شدند

سرمربی اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان را برای شرکت در اردوی تدارکاتی و دوبازی دوستانه ایران و فرانسه انتخاب و معرفی کرد.

مردان لوزانو انتخاب شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه راهی پاریس می شود تا در دو دیدار و دوستانه به مصاف تیم ملی فرانسه برود.


ملی پوشان کشورمان ساعت 7 و 30 دقیقه صبح 20 اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را ترک می کنند و ساعت 11 و 15 دقیقه به وقت محلی به پاریس خواهند رسید و دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فرانسه در شهر های تور کایینگ و هارنس برگزار خواهند کرد.


رائول لوزانو سرمربی تیم ملی کشورمان پس از پایان تمرین عصر امروز چهارشنبه اسامی 14 بازیکن را برای حضور در این اردوی برون مرزی و برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی فرانسه انتخاب کرد که اسامی آنان به قرار زیر است:
سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد ظریف و مهدی مرندی.


تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو آماده می کند. این رقابت‌ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

دیدگاه‌ها