کد خبر : 1323081 | 16 اردیبهشت 1395 ساعت 02:06 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: خوشحالم ولی هنوز جام نگرفته ایم

زین الدین زیدان که 5 ماه است روی نیمکت مربیبگری رئال می نشیند، امشب موفق شد کهکشانی ها را به فینال لیگ قهرمانان برساند.

زیدان: خوشحالم ولی هنوز جام نگرفته ایم

به گزارش "ورزش سه"، رئال با تک گل نیمه اول گرت بیل موفق شد منچسترسیتی را در برنابئو شکست داده و راهی فینال شود. این چهاردهمین حضور کهکشانی ها در فینال این تورنمنت است.

 

زیدان در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" برای این پیروزی سختی زیادی کشیدیم و می دانستیم که روند بازی اینگونه خواهد بود. از تلاش بازیکنانم بسیار راضی و خوشحال هستم و آنها شایسته رسیدن به فینال بودند. یک قدم دیگر به جلو برداشتیم و خوشحالم اما هنوز کار خاصی انجام نداده و جام را فتح نکرده ایم. امشب هواداران نیز فوق العاده بودند و از دقیقه یک تا دقیقه پایانی از ما حمایت کردند. هواداران رئال همواره خاص هستند."

 

رونالدو:" او کار خودش را به خوبی انجام داد و مثل همیشه بود. فکر می کنم علاوه بر رونالدو، همه بازیکنان تلاش زیادی به خرج دادند و به خصوص در امور دفاعی فوق العاده بودیم."

 

فینال:" هنوز تا آن بازی زمان زیادی باقیمانده و فعلا باید در زمان حال زندگی کنیم. باید از این پیروزی لذت برده و آن را جشن بگیریم. تکرار می کنم که این فقط یک قدم به جلو بود و کار نهایی را باید در فینال و با قهرمان شدن انجام دهیم. طبیعی است که به عنوان یک مربی رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ را داشته باشم و امیدوارم در نهایت به هدفمان برسیم."

دیدگاه‌ها