کد خبر : 1323137 | 16 اردیبهشت 1395 ساعت 13:18 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

رئال، فاتح مطلق نبردهای اروپایی با اتلتیکو

رئال مادرید و اتلتیکو سه هفته دیگر در میلان فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد در حالیکه تاریخ حکم به قهرمانی رئال می دهد.

رئال، فاتح مطلق نبردهای اروپایی با اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، این برای دومین بار در تاریخ لیگ قهرمانان است که رئال و اتلتیکو در فینال به یکدیگر برخورد می کنند اما اگر همه مراحل لیگ قهرمانان را حساب کنیم، 8 خرداد شاهد هفتمین نبرد اروپایی رئال و اتلتیکو خواهیم بود.

 

 

دربی اروپایی شهر مادرید در لیگ قهرمانان پیش از این شش بار تکرار شده است. اولین بار سال 1959 در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا رئال بازی رفت را در برنابئو 2-1 برد اما در بازی برگشت 1-0 شکست خورد تا کار به بازی تکراری بکشد. رئال در ورزشگاه اختصاصی ساراگوسا موفق شد 2-1 اتلتی را شکست داده و راهی فینال شود.

 

سال 2014 این دو تیم در فینال به هم رسیدند که رئال 4-1 پیروز شد و برای دهمین بار قهرمان اروپا شد. پنجمین و ششمین دربی اروپایی مادرید را نیز سال گذشته در یک چهارم نهایی شاهد بودیم که بازی رفت بدون گل مساوی شد و در بازی برگشت رئال با شکست 1-0 اتلتیکو راهی نیمه نهایی شد. 4 برد برای رئال، یک تساوی و یک برد برای اتلتیکو، حاصل کار دو تیم مادریدی در لیگ قهرمانان بوده است. فینال 2016 سن سیرو چه سرنوشتی خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها