کد خبر : 1323138 | 16 اردیبهشت 1395 ساعت 13:22 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین: یونایتد شخصیت ندارد

روی کین،‌ کاپیتان سابق منچستریونایتد عنوان کرد که تیم فان‌خال فاقد شخصیت است و مشکل اصلی تیمش همین موضوع است.

روی کین: یونایتد شخصیت ندارد

به گزارش "ورزش سه"،‌ کین معتقد است که یونایتد پس از جدایی سرالکس فرگوسن افسانه ای در سال 2013، هنوز در دوره گذار است و فان‌خال نتوانسته شیاطین سرخ را به جایگاهی که لایقش بوده اند برساند.
او گفت:" پس از سرالکس فرگوسن، کار همیشه سخت است، حتی برای دیوید مویس. ولی فکر می‌کنم اگر یونایتد جام ببرد - رسیدن به رده ی چهارم کمی سخت است- دلیلی نیست که یونایتد اجازه ندهد او سال آخر قراردادش را نیز نگذراند. فان‌خال بارها گفته که دوست دارد فصل بعد هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. دوست ندارم از کنار به سختی کشیدن مربی ها نگاه کنم و فکر می‌کنم اگر بتوانند قهرمان جام حذفی شوند، به فان‌خال این فرصت داده می‌شود که سال بعد کارش را در یونایتد تمام کند و این یعنی بردن لیگ برتر."

 


کین ادامه داد:" ساختن دوباره تیم کلمه بزرگی است ولی فکر می‌کنم یونایتد کار سختی خواهد داشت زیرا رقابت فصل بعد بسیار سخت است. لسترسیتی قدرتمند شده. چلسی فصل آینده قوی تر خواهد بود. منچسترسیتی با مربی جدیدی ظاهر خواهد شد. برای یونایتد کار آسان نخواهد شد ولی آنها در تابستان باید هر آنچه لازم است انجام بدهند. بازیکنانی بخرند که به تیم شخصیت بدهند. فکر می‌کنم مشکل اصلی یونایتد شخصیت است که نمی‌تواند آنها را در حال حاضر به بردن لیگ نزدیک کند."

دیدگاه‌ها