کد خبر : 1323141 | 16 اردیبهشت 1395 ساعت 13:33 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار کلوپ به ویارئال: آنفیلد متفاوت خواهد بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به ویارئال هشدار داد که تیمش در آنفیلد کاملا متفاوت خواهد بود.

هشدار کلوپ به ویارئال: آنفیلد متفاوت خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"،‌ دو تیم لیورپول و ویارئال امشب در آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در حالیست که دیدار رفت دو تیم با برتری 1-0 ویارئال همراه بوده است. حال سرمربی آلمانی به اسپانیایی ها هشدار داد که لیورپول در آنفیلد تیم کاملا متفاوتی است.


او گفت:" ویارئال در دقایق پایانی گلزنی کرد بنابراین اگر خوشحالی نمی‌کردند عجیب بود. به تنها چیزی که در مورد آن بازی فکر می‌کنم، بین دو نیمه بود. هیچ اتفاقی آنجا نیفتاد و حالا ویارئال باید به آنفیلد بیاید. هنوز حس می‌کنم که فرصت خوبی داریم که صعود کنیم، هر چند که کار سختی پیش روی ماست. من بیشتر از اینکه ترسیده باشم، این بازی را یک فرصت می‌دانم."

 


کلوپ درباره جوب آنفیلد گفت:" کلمات در وصف آنفیلد کم می‌آورند. از آن دسته چیزهایی است که نمی‌توان با پول خرید. حس کردن چیزهایی شبیه به این ویژه هستند، لحظاتی که با هم بودن را حس می‌کنید. تنها هواداران حاضر در استادیوم نیستند. من تصاویری از هوادارانمان دیدم که برای گل چهارم تیم خوشحالی می‌کردند. نمی‌خواهم بزرگش کنم، این فقط فوتبال است ولی بازی امشب را تمام هواداران لیورپول در سرتاسر دنیا تماشا خواهند کرد."

دیدگاه‌ها