کد خبر : 1323156 | 16 اردیبهشت 1395 ساعت 14:53 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

بائرمن: به اندازه ایرانی‌ها تیم ملی را دوست دارم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: من هم به اندازه ایرانی‌ها تیم ملی را دوست دارم و در مقابل آن خودم را مسئول می‌دانم.

بائرمن: به اندازه ایرانی‌ها تیم ملی را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، درک بائرمن، سرمربی تیم ملی بسکتبال که در شبکه ورزش حضور پیدا کرده بود، در مورد مسائل مختلف تیم ملی به صحبت پرداخت و در پاسخ به این سوال که اگر روزی ایران با آلمان بازی کند و شما سرمربی کشورمان باشید، دوست دارید، کدام تیم پیروز شوید، گفت: پاسخ این سوال خیلی ساده است. من همیشه از ایران به عنوان کشور خودم نام می‌برم و این شاید برای من خیلی مشکل باشد بگویند که بگویند بائرمن آلمانی سرمربی تیم ملی است.

 

وی ادامه داد: من مربی ایران هستم و همانقدر که ایرانی‌ها در خصوص تیم مسئولند و آن را دوست دارند، برای من هم همینطور است.

 

بائرمن در مورد اینکه نام شما «بائرمن» است یا «باورمن»، گفت: جالب ایت که در آلمان هم نام مرا مربیان و معلمان اشتباه تلفظ می‌کردند، اما هرکدام را که بگویند برایم فرقی ندارد.

 

اصغر کاردوست هم که به عنوان دیگر مهمان حضور داشت در مورد تمرینات تیم ملی و حضور بائرمن گفت: ما به عنوان سرباز در تیم ملی کار می‌کنیم و تمام تلاشمان این است که پرچم کشورمان را بالا ببریم. با حضور بائرمن هم شکل تمرینات‌مان به کلی تغییر کرده است و همه حرکات را به نحو احسنت آموزش می‌بینیم و اناجم می‌دهیم.

 

 ملی‌پوش بسکتبال در مورد اینکه اگر بسکتبالیت نمی‌شد چه شغلی را انتخاب می‌کرد، گفت: کشاورزی را خیلی دوست دارم. البته ورزش هایی مانند فوتبال و دوومیدانی را هم قبل از آغاز بسکتبال انجام می‌دادم.

 

 

دیدگاه‌ها