کد خبر : 1323240 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 09:15 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی خسته بود و انتظار زیادی از این تیم بی‌انصافی است

حلالی: پرسپولیس همین حالا هم قهرمان است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی به خاطر سفرهای طولانی خسته بود و اگر بخواهیم بگوییم بی‌دلیل به بازیکنان جانشین خود بازی داد و ... بی انصافی است.

حلالی: پرسپولیس همین حالا هم قهرمان است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اسماعیل حلالی در مورد شکست تراکتورسازی مقابل الهلال عربستان، گفت: از شروع مسابقه با توجه به اینکه تراکتورسازی صعودش قطعی شده بود و با تغییراتی به میدان آمد مشخص شد این تیم انگیزه کافی را ندارد که این مسئله هم طبیعی بود. تراکتورسازی رفته رفته بعد از تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان خود به وجود آورد به شرایط مناسبی رسید و روز به روز هم بهتر می‌شود. اگر این تیم کمی زودتر کادر فنی خود را تغییر می‌داد اکنون مدعی کسب عنوان قهرمانی بود.

وی در مورد انتقاداتی که بعد از بازی با الهلال به تراکتورسازی می‌شود و می‌گویند این تیم باید با تمام نفرات خود به میدان می‌رفت تصریح کرد: تراکتورسازی خسته است حرف زدن کار راحتی است اما شما نمی‌توانید شرایط بازیکنان را فراموش کنید مربی که بالا سر تیم است شرایط تیمش را به بهترین نحو می‌شناسد. اینکه بخواهیم بگوییم تراکتورسازی باید با تمام توان بازی می‌کرد و آنها اشتباه کردند رعایت انصاف را نکردیم.

وی افزود: این تیم در چند وقت اخیر دائم در سفر است و فشار زیادی را تحمل می‌کند آنها فکر خودشان را هم می‌کنند. دو بازی حساس در لیگ دارند و سپس 28 اردیبهشت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ آسیا به میدان می‌روند. بنده هم به شخصه دوست نداشتم هیچ کدام از نماینده‌های ما به تیم عربستانی ببازند ولی باید شرایط تیم‌ها را هم در نظر گرفت.

پیشکسوت تراکتورسازی در رابطه با دیدار هفته بیست و نهم این تیم مقابل استقلال و اینکه با توجه به سابقه استقلالی‌ بودن امیر قلعه‌نویی این جو به راه انداخته شده که او باید با تمام توان در میدان حاضر نشود، عنوان کرد: این حرف‌ها به هیچ وجه درست نیست شاید برخی مربیان در فوتبال ما باشند که حرفه‌ای نیستند و چنین مسائلی را مطرح کنند ولی من که تمام زندگی‌ام پرسپولیس است اگر روزی مقابل این تیم قرار بگیرم شاید خوشحالی نکنم ولی سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا پرسپولیس من را ببیند. این قبیل حرف‌ها از سوی آدم‌های کوچک مطرح می‌شود. فوتبال برد و باخت دارد قلعه‌نویی هم به هیچ وجه دوست ندارد بازنده باشد چرا که در این صورت حرف و حدیث‌ها هم زیاد می‌شود. او اگر ببرد بار دیگر توانایی‌اش را به تیمی که متعلق به آن است ثابت می‌کند.

وی یادآور شد: این حرف‌ها را عوام مطرح می‌کنند. به هیچ وجه در فوتبال روز دنیا این مسائل مطرح نیست. مطمئنم که مشکلی از این بابت به وجود نخواهد آمد. لیگ ما در مقطعی اشتباهات داوری زیادی داشت که همه آنها سهوی بود و پرسپولیس بیش از هر تیمی از آنها متضرر شد ولی با صراحت می‌گویم لیگ ما پاک است.

حلالی در مورد وضعیت پرسپولیس تصریح کرد: از نظر من پرسپولیس همین حالا هم قهرمان است تیمی که بدون مهره بود و مشکلات زیادی داشت با تلاش کادر فنی به بالای جدول آمد. در مقاطعی از فصل اشتباهات داوری به شدت علیه پرسپولیس بود این تیم رفته رفته به وضعیت خوبی رسید و  اکنون شرایط بسیار عالی دارد. تنها مشکل پرسپولیس این است که تیم 20، 21 بازیکن یک سطح ندارد. پرسپولیس با 12، 13 نفر بازی می‌کند و وقتی یک بازیکن دو اخطاره می‌شود جایگزینی که باید بهتر عمل کند کیفیت بسیار پایینی از خود ارائه می‌دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تأکید کرد: در دو، سه بازی که مهره‌های اصلی نبودند نفرات جایگزین کارایی لازم را نداشتند. بازی با نفت یکی از ضعیف‌ترین عملکردهای تیم بود. سمت چپ پرسپولیس که هیچ وقت حمله نمی‌کند و در جناح راست هم در غیاب رامین رضاییان هیچ حمله‌ای صورت نگرفت در این شرایط تیم به بازی مستقیم روی آورد که نفتی‌ها با تجمعی که در زمین خودی داشتند این حربه هم راه به جایی نمی‌برد، تجمع ‌آنها آنقدر زیاد بود که با پاس‌های کوتاه هم نمی‌شد کاری کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم پرسپولیس این دو بازی را ببرد و قهرمان شود ولی اگر این اتفاق هم نیفتد از نظر من پرسپولیس باز هم قهرمان است.

حلالی در رابطه با وضعیت گسترش فولاد تصریح کرد: گسترش تیم خوبی است که بازیکنان باتجربه دارد آنها ساختار یک باشگاه حرفه‌ای را به طور کامل دارند. خیلی‌ها می‌گویند این تیم وضعیت مناسبی دارد ولی به نظر من آنها می‌توانستند بهتر از این هم باشند. این تیم با کار قوی‌تر می‌تواند به کیفیت بهتر برسد به شرط اینکه دیگران هم دیده شوند.

حلالی در پاسخ به این سؤال که در نظرسنجی 90 بین برانکو و کی‌روش برای انتخاب بهترین مربی به چه کسی رأی داد، گفت: کارلوس کی‌روش را خیلی قبول دارم و او مربی بسیار خوبی است اما با توجه به عملکرد یک ساله دو مربی به برانکو ایوانکویچ رأی دادم او مربی بسیار خوبی است که در پرسپولیس عالی کار کرده است.

دیدگاه‌ها