کد خبر : 1323248 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 10:44 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرهاد ظریف: کار با لوزانو لذت بخش است

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان و شرایط تیم نسبت به سال‌های پیش تغییر کرده‌ و هیچ چیز شبیه گذشته نیست و یکی از موضوع‌های مهم این است که انگیزه بازیکنان بیشتر شده است.

فرهاد ظریف: کار با لوزانو لذت بخش است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا،  فرهاد ظریف درباره شرایط تمرین خود بعد از مصدومیت اظهار کرد: حدود 4 روز است تمرین‌های خودم را شروع کردم و آتل را از دستم باز کردم. کاملاً مصدومیت من رفع نشده و امیدوارم تا یک هفته آینده به شرایط قبل برگردم.

 

ظریف درباره تمرین‌های سنگین لوزانو گفت: تمام بازیکنان تیم سختی تمرین‌ها را با جان و دل پذیرفتند. هدف ما بزرگ است و برای رسیدن به یک هدف بزرگ باید سخت تلاش کرد.

 

او درباره اینکه تیم ملی با شکست فرانسه یا لهستان می‌تواند مانع صعود این تیم‌ها به المپیک و جایگزینی یک تیم دیگر آسیایی شود، گفت: در حال حاضر ما به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم و فقط کسب سهمیه المپیک مهم است. اگر فرانسه و لهستان را ببریم و به بقیه ببازیم هیچ فایده‌ای ندارد. باید با قدرت جلو برویم. ما برای همه بازی‌ها برنامه داریم و فرقی ندارد فرانسه است یا لهستان و یا ونزوئلا.

 

او درباره تجربه 4 سال گذشته ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک و شکست برابر استرالیا گفت: شرایط فعلی ما نسبت به 4 سال قبل فرق کرده است و تمام بازیکنان باتجربه شده‌اند و یکی از مهم‌ترین موضوع‌ها این است که انگیزه زیادی در تیم وجود دارد.

 

ظریف در پایان درباره کار با لوزانو گفت: فقط می‌توانم بگویم کار با لوزانو لذت‌بخش است. باعث افتخار من است که با این مربی کار می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها