کد خبر : 1323251 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 10:47 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام آزادکاران به ایتالیا

روند درمانی رضا یزدانی امیدوارکننده است

مدیرفنی تیمهای ملی کشتی آزاد در آستانه دور جدید تمرینات ملی پوشان گفت: مراحل درمانی و آماده‌سازی رضا یزدانی با پیشرفت و نتایج خوبی همراه است.

روند درمانی رضا یزدانی امیدوارکننده است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی در گفتگو با مهر با بیان اینکه آزادکاران اردونشین از روز یکشنبه آینده به خانه کشتی باز خواهند گشت اظهار داشت: اردوی قبلی آماده سازی آزادکاران روز سه‌شنبه با برگزاری تمرینات ایستگاهی به پایان رسید و آزادکاران در ادامه روند آماده سازی خود تا المپیک ۲۰۱۶ ریو باید از روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور در خانه کشتی تهران، دور جدیدی از تمرینات خود را آغاز کنند. ضمن اینکه اردوی مذکور به مدت ۱۲ روز برپا خواهد شد که تمرینات ویژه ای در این مرحله پیگیری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت رضا یزدانی تصریح کرد: خوشبختانه یزدانی با توجه به انگیزه و روحیه مطلوب همیشگی خود روند درمانی را با سرعت و پیشرفت خوبی پشت سر می گذارد و مدتی است تمرینات بالاتنه و سنگین‌تری نسبت به روزهای ابتدایی مصدومیت را آغاز کرده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: اردونشینان آزادکار فعلا برنامه خاصی را به جز تمرینات درون اردویی ندارند اما در صورت مهیا شدن شرایط، ممکن است اوایل خرداد، تیمی منتخب از آزادکاران را به جام ساساری ایتالیا اعزام کنیم.

رضایی در خاتمه به برگزاری رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم برای میزبانی هر چه باشکوهتر این رویداد بین المللی در حال انجام است و ما اواخر اردیبهشت ماه در شیراز میزبان تیمهای برتر جهان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها